  • 1. Data: 2007-08-02 12:56:07
    Temat: Praca na Umowę Zlecenia
    Od: "Aga" <s...@g...pl>

    Mam umowę zlecenie na 6m-cy po około 2m-cach znalazłam inną pracę. Jak
    rozwiązać tą umowę i nie stracić pieniędzy zarobionych przez pracę w okresie w
    którym pracowałam ? Czy mam sie o co martwić ? To moja pierwsza praca była :)

    Aga

  • 2. Data: 2007-08-02 14:50:00
    Temat: Re: Praca na Umowę Zlecenia
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Aga porozsypywal nastepujace haczki:
    > Mam umowę zlecenie na 6m-cy po około 2m-cach znalazłam inną pracę. Jak
    > rozwiązać tą umowę i nie stracić pieniędzy zarobionych przez pracę w okresie w
    > którym pracowałam ?

    Co jest napisane w tej umowie na temat jej wypowiedzenia?

    > Czy mam sie o co martwić ? To moja pierwsza praca była :)

    To nie byla praca. To bylo zlecenie

    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-08-02 16:29:56
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Aga" <s...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > okresie w
    > którym pracowałam ? Czy mam sie o co martwić ? To moja pierwsza praca była

    Nie pracowałaś, nigdy nie byłaś pracownikiem i to nie jest praca.

    Podjęłaś się wykonania pewnego zlecenia za wynagrodzeniem.

    Art. 746
    § 2. Przyjmujący zlecenie może je wypowiedzieć w każdym czasie. Jednakże gdy
    zlecenie jest odpłatne, a wypowiedzenie nastąpiło bez ważnego powodu,
    przyjmujący zlecenie jest odpowiedzialny za szkodę.

    podpowiedź nr 1. Znalezienie innej pracy nie jest ważnym powodem

    podpowiedź nr 2 Wyobraź sobie szkodę.
    np. zleceniodawca znalazł kogos innego na twoje miejsce, ale za wyzsze
    pieniadze. Szkoda to roznica pomiedzy tym co zaplacilby tobie, a tym co
    zaplacil innej osobie.
    A niech takiej osoby nie znajdzie na czas i zawali termin wiekszego
    projektu za kilka milionow.

    W praktyce nie radze ci wypowiadac zadnej umowy zlecenia.

  • 4. Data: 2007-08-02 17:03:29
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > A niech takiej osoby nie znajdzie na czas i zawali termin wiekszego
    > projektu za kilka milionow.

    Tall Ships' Race? :D