  • 1. Data: 2005-12-29 16:32:48
    Temat: Praca jako striptizerka w USA
    Od: "Karolina" <k...@i...pl>

    Czy jako Polka jest jakas legalna mozliwosc podjecia pracy jako striptizerka
    w USA?Obecnie jestem striptizerka w kraju lecz chcialabym sprobowac w USA.
    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-12-29 16:33:42
    Temat: Re: Praca jako striptizerka w USA
    Od: "Karolina" <k...@i...pl>

    Dodam ze znam Angielski jezeli by to mialo jakies znaczenie.

  • 3. Data: 2005-12-29 16:37:47
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 29.12.2005 Karolina <k...@i...pl> napisał/a:

    > Czy jako Polka jest jakas legalna mozliwosc podjecia pracy jako striptizerka
    > w USA?Obecnie jestem striptizerka w kraju lecz chcialabym sprobowac w USA.

    Może masz jakąś stronę WWW ze zdjęciami z pracy? ;)
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 4. Data: 2005-12-29 16:40:12
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Uzytkownik "Karolina" <k...@i...pl> napisal w wiadomosci
    > Czy jako Polka jest jakas legalna mozliwosc podjecia pracy jako
    > striptizerka w USA?Obecnie jestem striptizerka w kraju lecz chcialabym
    > sprobowac w USA.
    > Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    Oczywiscie. Musisz tylko zdobyc zielona karte.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 5. Data: 2005-12-29 16:41:15
    Od: "Karolina" <k...@i...pl>

    > Oczywiscie. Musisz tylko zdobyc zielona karte.

    O to chyba nie jest tak latwo i tylko raz na jakis czas sa losownia?w inny
    sposob niemozna?Co grozi za nielegalne wykonywanie takiej pracy?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-12-29 16:45:31
    Od: scream <n...@p...pl>

    Karolina napisał(a):
    > Czy jako Polka jest jakas legalna mozliwosc podjecia pracy jako striptizerka
    > w USA?

    Tak.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2005-12-29 16:52:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Karolina napisał(a):
    > O to chyba nie jest tak latwo i tylko raz na jakis czas sa losownia?w inny
    > sposob niemozna?Co grozi za nielegalne wykonywanie takiej pracy?

    Jeśli pojdziesz tam na zaproszenie jakiejś konkretnej firmy to jest
    szansa, że dostaniesz pozwolenie na pracę. Za nielegalne wykonywanie
    pracy grozi deportacja + 'wilczy bilet' do USA. A może lepiej wyjechać
    do GB/Szkocji?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2005-12-29 19:29:29
    Od: buraxta <b...@g...com>

    gg wrote:
    > Oczywiscie. Musisz tylko zdobyc zielona karte.

    Już nie można :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 9. Data: 2005-12-29 20:28:53
    Od: "Karolina" <k...@i...pl>

    > Ju? nie mo?na :)

    Wlasnie chyba tez slyszalam ze Polacy juz nie moga.

  • 10. Data: 2005-12-29 21:58:56
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Może masz jakąś stronę WWW ze zdjęciami z pracy? ;)

    to ja poprosze kamerke on-line, ew. jakies nagrania :)