  • 11. Data: 2013-10-30 10:33:12
    Temat: Re: [Praca] Zakaz konkurencji
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-30 09:35, Kris pisze:
    > A jaka jest szansa/prawdopodobieństwo że pracodawca dowie się że robisz te
    dodatkowe zlecenia?

    Miasto nie jest duże. Potencjalni moi pracodawcy trochę mnie znają bo
    kiedyś pracowałem w firmie świadczącej połowie z ich usługi.
    Może jestem przewrażliwiony ale wolę dmuchać na zimne.
    W dzisiejszych czasach nawet dorabianie w domowym zaciszu przez net może
    być niebezpieczne :-)
    Sorry ale znowu jakaś afera z taśmami w mediach a przecież Obama cały
    czas nasłuchuje ;-)