  • 1. Data: 2008-05-21 14:23:01
    Temat: Ppogram Automapa dołączony do PDA... czy mogę go używać z innym PDA / telefonem?
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl>

    Witam wszystkich. Sytuacja jak w temacie, czyli zakupiłem palmtopa z
    oryginalną, legalną mapą do GPS... Mapa ta zapisana jest na karcie pamięci
    dołączonej do urządzenia. Czy mogę taką kartę przełożyć do innego palma, czy
    telefonu i używać? Czy to już będzie złamanie prawa? W umowie licencyjnej nie
    zanlazlem nic na ten temat, oczywiście nie chcę karty kopiować czy też użytkować
    mapy jednocześnie w 2 urządzeniach.

    Maciej C

  • 2. Data: 2008-05-21 15:21:25
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Dlaczego nie zapytasz o to producenta - http://www.automapa.pl ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 3. Data: 2008-05-21 17:08:26
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 21 May 2008 16:23:01 +0200, Maciek C napisał(a):

> [...]
    > dołączonej do urządzenia. Czy mogę taką kartę przełożyć do innego palma, czy

    Automapę można przypisać albo do urządzenia, albo do karty. Jeśli masz
    przypisaną do karty, kartę możesz przekładać i nie będzie to złamanie ani
    prawa, ani licencji.

    AK

  • 4. Data: 2008-05-21 17:10:16
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Sebcio wrote:

    > Dlaczego nie zapytasz o to producenta - http://www.automapa.pl ?

    Na przykład producent może mieć na ten temat opinię tylko luźno związaną z
    przepisami, za to korzystną dla siebie.

    Do wątkotwórcy: a na co licencja pozwala? Czy na używanie programu w
    ogólności,czy używanie programu w takim a takim urzadzeniu?

    p. m.