eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy › Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
  • Data: 2014-10-20 16:33:24
    Temat: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
    Od: Sara <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witam jestem tutaj pierwszy raz I nie wiem czy ten temat juz byl moze poruszany jesli
    tak to przepraszam
    chodzi o to ze bylam z chlopakiem dwa lata raz bylo dobrze raz zle rozchodzilismy sie
    I wracali do siebie I on zawsze mowil ze dziecko by duzo zmienilo I twierdzil ze
    pragnie dziecka wiec ja z nadzieja ze dziecko wszystko zmieni zgodzilam sie na nie I
    zawsze gdy mialam jajeczkowanie kochalismy sie bez zabezpieczenia I dodam ze po
    stosunku on sam podnosil mi nogi do gory bo wyczytal ze tak szybciej mozna zajsc w
    ciaze...
    no I stalo sie jestem w 9 tygodniu ciazy a on zerwal kontakt zmienil numer I nie chce
    mnie znac
    co moge zrobic w takiej sytuacji I kiedy czy juz teraz moge cos dzialac czy musze
    czekac do narodzin dziecka?
    bardzo prosze o odpowiedz I z gory dziekuje