  • 11. Data: 2004-08-23 14:37:17
    Temat: Re: Powstrzymanie czynności komornika
    Od: "Aga" <f...@p...onet.pl>

    > Co chce?
    Na razie jescze nie wiem co może chcieć ale co może mi zabrać?

  • 12. Data: 2004-08-23 16:54:18
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 23 Aug 2004 16:37:17 +0200, Aga naskrobał(a):

    > mieszkaniu?

    > Na razie jescze nie wiem co może chcieć ale co może mi zabrać?

    Prawie wszystko oprócz rzeczy wymienionych jako niepodlegających egzekucji
    tj. przedmioty związane _bezpośrednio_ i niezbędne do wykonywanego zawodu,
    chyba 2 krowy i 3 świnie, rzeczy osobiste nie stanowiące znacznej wartości
    oraz wszystkie inne których wartość sprzedaży jest w sposób oczywisty
    mniejsza niż koszt sprzedaży w trybie egzekucji.
    Tak czy inaczej wszystkiego nie sprzeda od razu bo musi chyba 7 dni upłynąć
    wiec może zdąrzysz sie dogadać z bankiem.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 13. Data: 2004-08-23 19:35:44
    Od: "Mellow" <w...@f...spam>

    A jak mu się powie że te wszystkie rzeczy to nie moje?

    --
    [ mellow<małpa>buziaczek<kropka>pl ]
    [ You Can't Stop Mayday]

  • 14. Data: 2004-08-26 10:23:00
    Od: "Aga" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > byłam w banku i złożyłam prośbę o ugodę. Na odpowiedź bank ma 14 dni. A na
    > przyszły czwartek zapowiedział się u mnie komornik w celu wykonania swoich
    > czynności. Tak więc nawet jak będę miała pozytywną odpowiedź z banku (w co
    > mocno wierzę) to i tak będzie ona później niż komornik u mnie. Mam do Was w
    > związku z tym pytanie czy znacie jakieś sposoby żeby powstrzymać komornika
    > przed przyjściem do mnie do mieszkania? Co prawda jeszcze u niego nie byłam
    ale
    > po moich wcześniejszych doświadczeniach podejrzewam że rozmowa z nim będzie

    Witam ponownie!
    Udało mi się na dzień dzisiejszy uzyskać zgodę z banku na wstrzymanie egzekucji
    komorniczej. I trochę kamień spadł mi z serca.
    Dzięki za rady żebym poszła i pogadała na ten temat. Udało się. I nawet nie
    potrzebne było ani podanie ani rozowa z kierownikiem wydziału w banku choć jak
    poszłam po raz kolejny w tej sprawie to odeszłam z kwitkiem. A dzisiaj żeby
    mnie poinformować o tym że mam zgodę na wstzymanie egzekucji to nawet do mnie
    Pani z banku sama zadzwoniła. I w związku z tym jestem pełna nadziei że jednak
    ugoda z bankiem jest możliwa. Bo jakby nie chcieli ze mną gadać to pewnie bym
    nawet takiej zgody na wstrzymanie egzekucji nie dostała, prawda?

    Pozdrawiam
    Aga