  • 1. Data: 2004-08-22 21:54:31
    Temat: dokumentacja operacji bankowych
    Od: Wenom <U...@g...pl>

    Czy moze ktos z was wie ile lat bank musi przechowywac dane dotyczace
    otwieranych w nim kont oraz przeplywow jakie mialy miejsce przez te konta?

  • 2. Data: 2004-08-22 23:07:55
    Temat: Re: dokumentacja operacji bankowych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wenom" <U...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy moze ktos z was wie ile lat bank musi przechowywac dane dotyczace
    > otwieranych w nim kont oraz przeplywow jakie mialy miejsce przez te konta?

    Ktoś tu, albo na pl.biznes.banki pisał jakiś czas temu, że 5 lat. nie wiem z
    czego to wynika. W praktyce banki w systemach informatycznych te dane
    trzymają o wiele dłużej. Może być co najwyżej kłopot ze znalezieniem
    fizycznym dokumentów stanowiących podstawę do zapisów informatycznych.

  • 3. Data: 2004-08-22 23:39:44
    Od: Wenom <U...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Aug 2004 01:07:55 +0200, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał:

> [...]
    > trzymają o wiele dłużej. Może być co najwyżej kłopot ze znalezieniem
    > fizycznym dokumentów stanowiących podstawę do zapisów informatycznych.

    Ale zapis elektroniczny bedzie swa waga rowny dowodom papierowym w sprawie
    karnej prawda?

  • 4. Data: 2004-08-23 08:31:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ktoś tu, albo na pl.biznes.banki pisał jakiś czas temu, że 5 lat. nie wiem
    > czego to wynika.

    moze z ustawy o rach. :)

    P.

  • 5. Data: 2004-08-23 18:29:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > moze z ustawy o rach. :)

    Może. Nie pamiętam.

  • 6. Data: 2004-08-23 18:31:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale zapis elektroniczny bedzie swa waga rowny dowodom papierowym w sprawie
    > karnej prawda?

    Nie koniecznie. To zależy czego dowodem ma być. Jeśli osoba mająca dokonać
    rzekomo operacji zaprzeczy, to podpisu dla grafologa nie znajdziesz na
    przykład. Decyduje generalnie organ prowadzący, a ostatecznie sąd.