    From: "Wasiuk" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Potyczki z Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacyjnym
    Date: Mon, 22 Mar 2004 17:42:42 +0100

    Witam!

    Mam taki problem: w 2001 roku przyszło do mnie powiadomienie z MPK o
    zapłacanie kary za rzekomą jazdę na gapę. Zdziwiło mnie to bo zawsze kupuję
    bilet miesięczny, więc poszedłem do MPK aby to wyjasnić. Na miejscu
    dowiedziałem się że podobno aż 3x jechałem na gapę. Pokazono mi kwitki
    kontrolera biletów i na nich było moje imię i nazwisko oraz adres, natomiast
    nr. legitymacji studenckiej, data urdzenia oraz imiona rodziców, no i podpis
    były inne. Przedstawiłem swoją legitymację. Ich prawnik napisał mi na kartce
    że dane się nie zgadzają (dokładnie że jest inny nr legitymacji), dał
    pieczątke i podpis. No i sądziłem że sprawa jest już zamknięta a tu dziś
    przyszło znowu do mnie powiadomienie o zapłatę kary z tego samego okresu co
    wówczas, plus odsetki. Co mam teraz robić? Czy już mi do końca życia nie
    dadzą spokoju? Jakie mają prawo żądać tych pieniędzy ode mnie??? Czy mam
    jakieś szanse by to anulowali? Czy poprostu mam ponieść konsekwencje za
    jakiegoś cwaniaka?

    Pozdrawiam
    Wasiuk