  • Data: 2004-03-22 18:30:05
    Temat: Re: Potyczki z Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacyjnym
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Wasiuk wrote:

    > MPK zgłosiło sprawę do KRUK System Inkaso i to on mi przesłał dziś formularz
    > przelewu i wzór pozwu. Także twierdzisz, że mogę spać spokojnie bo prawo
    > jest po mojej stronie? Ale czy mam próbować jeszcze raz dowodzić swojej
    > niewinności, czy już zacząć działać konkretnie i nie patyczkować się z
    > nimi...

    Zawiadom o próbie wyłudzenia przez MPK oraz o naruszeniu ustawy o
    ochronie danych osobowych przez MPK (nie mieli prawa przekazać Twoich
    danych - ba! nawet ich mieć nie powinni!)

    A Krukowi możesz napisać, że nigdy żadnego długu wobec MPK nie miałeś, i
    jak się nie odp*.*, to też oskarżysz ich o próbę wyłudzenia na fikcyjną
    wierzytelność.

    Może to trochę overkill, ale co tam :)