  • 1. Data: 2009-06-29 17:58:43
    Temat: Potwierdzenie romansu na sprawie rozwodowej przez eks kochanka
    Od: "Jeanne" <j...@o...pl>

    Witam

    Mąż przyjaciółki miał romans z mężatką, w której w małżeństwie już raz
    prawie doszło do rozstania. Romans ten został zakończony, jednakże tamta
    złożyła wniosek o rozwód.
    Kontaktuje się dalej z mężem przyjaciółki, a teraz ostatnio powiedziała mu,
    że będzie świadkiem w sprawie rozwodowej i ma potwierdzić romans.
    Powiedziała mu, że ona weźmie winę na siebie, by szybko ten rozwód uzyskać.
    Przyjaciółka nie życzy sobie kontaktów męża z tą Panią (mąż także), tym
    bardziej, ze mąż stara się naprawić swoje małżeństwo, ale też nie chce robić
    sobie wroga z eks kochanki.
    Czy faktycznie zostanie wezwany do Sądu? Nie ma możliwości, żeby nie musiał
    potwierdzać? Dodam, że przyjaciółka niedawno urodziła dziecko i w niesmak
    jej, aby na starcie życia dziecka mąż miał być wciągany w sprawy byłej
    kochanki.

    Jeanne

  • 2. Data: 2009-06-29 18:05:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jeanne wrote:
    > Czy faktycznie zostanie wezwany do Sądu?

    Jeśli będzie świadkiem to zostanie wezwany.

    > Nie ma możliwości, żeby nie musiał potwierdzać?
    To zależy o co go będą pytać.
    Najpierw niech zdefiniują co to jest romans, żeby dało się odpowiedzieć
    tak lub nie.
    Zawsze może powiedzieć, że nie uważa, żeby to był romans.
    Może powiedzieć, że przygodna znajomość jakich wiele zawierał z paniami
    lekkich obyczajów.

    > Dodam, że przyjaciółka niedawno urodziła dziecko i w niesmak
    > jej, aby na starcie życia dziecka mąż miał być wciągany w sprawy byłej
    > kochanki.

    A dziecku to akurat zwisa.

  • 3. Data: 2009-06-29 18:45:47
    Od: pamana <b...@a...pl>

    Dodam, że przyjaciółka niedawno urodziła dziecko i w niesmak
    > jej, aby na starcie życia dziecka mąż miał być wciągany w sprawy byłej
    > kochanki.

    pretensje moze miec tylko do ojca tegoz dziecka .
    p.

  • 4. Data: 2009-06-29 18:48:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jeanne" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    Zeznania złożyć musi. Najlepiej, by były zgodne z prawdą. Ale pojecie
    romansu jest na tyle pojemne, że można je interpretować na wiele sposobów.

  • 5. Data: 2009-06-29 21:22:16
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Jeanne" napisał:

    > Czy faktycznie zostanie wezwany do Sądu?

    Oczywiście, że może. Głównym (i jedynym) świadkiem mojego eksa
    przeciwko mnie była jego nowa hmmm... przyjaciółka. A to ja wnosiłam o
    rozwód :]

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 6. Data: 2009-06-30 04:17:12
    Od: "Jeanne" <j...@o...pl>

    > Jeśli będzie świadkiem to zostanie wezwany.

    A musi go podawać jako świadka? Nie może sobie sama poradzić, skoro i tak
    chce wziąć winę na siebie i sama się przyznać?

    Jeanne

  • 7. Data: 2009-06-30 07:24:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jeanne wrote:
    > U?ytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > A musi go podawaae jako ?wiadka? Nie mo?e sobie sama poradziae, skoro i tak
    > chce wzi?ae wine na siebie i sama sie przyznaae?

    Musieć to trzeba umrzeć.
    Musiec nie musi.Może.
    Druga strona tez może.