  • 181. Data: 2008-08-05 19:36:42
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Tristan pisze:

    > No idziesz do BIURA. Pytałem jakie świadczenia poza medykiem w BIURZE ci
    > oferują. Jakie zabiegi, jakie operacje... Pewnie niewiele i pewnie wtedy
    > się okazuje, że ich działanie polega na wsadzeniu cię w kolejkę NFZ na
    > korzystnej pozycji.

    Jakiego kurde biura? Jest lekarz, ambulatorium, nastawią nogę jak będzie
    złamana, zrobią rentgen jak będzie trzeba. Ty to czynnościami biurowymi
    nazywasz?

    > No przypadkiem nie jest, skoro to nie działa. Poza tym, na ministra też ma
    > być fachowiec. Ale nie rekrutuj go z prezesów.

    No chyba jest, i nie działa :) Każdy minister ma właśnie fachowców-doradców.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 182. Data: 2008-08-22 20:24:44
    Od: Misiek <m...@-...pl>

    Olgierd pisze:

    > Ale jeśli znasz statystyki to OK. Bo ja nie znam. Ale naprawdę popiwku
    > bym z tym chyba nie mieszał.

    Hehe ale fajna grupa. Od niedawna podczytuje i myślałem że tu o prawie
    będzie, a to widzę rezerwat sierot po PRL :) W dodatku z rozdwojeniem
    jaźni. Tristan wielbiciel socjalizmu który się chce przeprowadzić do NZ
    rozbawił mnie do łez. W kabarecie dziś było "Dlaczego Mrożek się
    wyprowadził z Polski? A co on tu jeszcze miał robić?". Ale do "adremu"
    ;) Olgierd nie masz wrażenia że Jacek w ogóle nie ma pojęcia co to był
    popiwek *) i jak działał? Bo bredzi jak potłuczony. Coś mu tam na kółku
    lewaków powiedzieli i teraz klepie. A w ogóle to Balcerowicz musi odejść ;)

    *) Tak wiem - teraz Jacek szybko sprawdzi w googlownicy i udowodni że
    wie - i o to chodzi, może mnie będzie bredził jak się dowie. Ciężka ta
    orka na ugorze...
    --
    |-----> Michał "Stiopa" Hubicki <---------------------------|
    | "Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska |

  • 183. Data: 2008-08-23 07:31:27
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Misiek <m...@-...pl> napisal:
    > ;) Olgierd nie masz wrażenia że Jacek w ogóle nie ma pojęcia co to był
    > popiwek *) i jak działał? Bo bredzi jak potłuczony. Coś mu tam na kółku
    > lewaków powiedzieli i teraz klepie. A w ogóle to Balcerowicz musi odejść ;)

    Synku, zanim cos wystekasz to sie zastanow. Mnie popiwek dotykal
    osobiscie, a ty zapewne tylko o nim czytales w agitkach MW.
    Aspekt makroekonomiczny popiwku to jedno, a zdemolowanie przedsiebiorstw
    na niskim poziomie to drugie. A teraz wez sobie jakis podrecznik
    ekonomii i chocby pobieznie go przejrzyj. Przyda ci sie, zanim
    znow sie osmieszysz kolejnymi steknieciami 'intelektu'.

    > Ciężka ta orka na ugorze...

    O tak, zwlaszcza z jakims produktem III/IV RP po obcietej maturze,
    sierotko po Kaczynskich.
    --
    Jacek

  • 184. Data: 2008-08-23 11:11:39
    Od: Misiek <m...@-...pl>

    Jacek_P pisze:

> [...]
    > ekonomii i chocby pobieznie go przejrzyj. Przyda ci sie, zanim
    > znow sie osmieszysz kolejnymi steknieciami 'intelektu'.

    Po pierwsze za "synka" to byś mógł dostać w pape gdybyś nie był takim
    tchórzem który się wstydzi swojego nazwiska. A po drugie nie bełkocz. W
    podręcznikach ekonomii będą popiwek i całe działanie Balcerowicza jako
    wzór stawiali

    > O tak, zwlaszcza z jakims produktem III/IV RP po obcietej maturze,
    > sierotko po Kaczynskich.

    Syneczku jak ja mature robiłem to Ty na księdza Zorro wołałeś

  • 185. Data: 2008-08-23 11:12:25
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Misiek <m...@-...pl> napisal:
    > Po pierwsze za "synka" to byś mógł dostać w pape gdybyś nie był takim
    > tchórzem który się wstydzi swojego nazwiska.

    Noo... kultura teraz z ciebie wyciekla obfitym strumieniem Michale
    Hubicki. A do mojego nazwiska nic ci, Michale Hubicki czy inny XYZ.
    Takie tanie chwyty erystyczne to sobie pod budka z piwem mozesz
    zafundowac, z argumentami 'o papie' tez. Twoj poprzedni post
    jest prymitywny i chamski, obecny jeszcze bardziej, co zobaczymy
    w trzecim?

    > A po drugie nie bełkocz. W
    > podręcznikach ekonomii będą popiwek i całe działanie Balcerowicza jako
    > wzór stawiali

    Ci, ktorzy na tym kase zrobili? Zapewne tak. Cala otoczka klientystyczna
    tej przewalanki zwanej prywatyzacja zapewne tez. Czyzbys do niej nalezal,
    ze bronisz jej Jaruzelski socjalizmu?

    > Syneczku jak ja mature robiłem to Ty na księdza Zorro wołałeś

    Czyli kiedy ja robiles? Jak Uklad Warszawski Czechoslowacje szturmowal?
    Bo jezeli tak, to wylazi z ciebie typowy neofita po podwojnym
    praniu mozgu. Dalsza rozmowa z toba to strata czasu. Won do KF!
    --
    Jacek

  • 186. Data: 2008-08-23 11:14:20
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Misiek <m...@-...pl> napisal:
> [...]

    tej przewalanki zwanej prywatyzacja zapewne tez. Czyzbys do niej nalezal,
    ze bronisz jej jak Jaruzelski socjalizmu?

  • 187. Data: 2008-08-23 19:15:09
    Od: Misiek <m...@-...pl>

    Jacek_P pisze:

    > Ci, ktorzy na tym kase zrobili? Zapewne tak. Cala otoczka klientystyczna
    > tej przewalanki zwanej prywatyzacja zapewne tez. Czyzbys do niej nalezal,
    > ze bronisz jej jak Jaruzelski socjalizmu?

    Zwłaszcza że na popiwku żadnego przekrętu nie dało się zrobić. Jednak
    miałem rację nie masz pojęcia co to było.

    > Czyli kiedy ja robiles? Jak Uklad Warszawski Czechoslowacje szturmowal?
    > Bo jezeli tak, to wylazi z ciebie typowy neofita po podwojnym
    > praniu mozgu. Dalsza rozmowa z toba to strata czasu. Won do KF!

    No nie trochę później. Widzę że dziecko sie obraziło. Oj chyba się
    popłaczę :P