  • 1. Data: 2009-07-22 09:51:08
    Temat: Poszukuję tańszego notariusza Warszawa lub okolice
    Od: Maurycy Piec-Bocheński <m...@g...com>

    Poszukuję notariusza, który za 777 kpc, przy kwocie 25000 zł, weźmie
    mniej niż 300 zł. Jeśli ktoś zna, proszę o namiary.
    Przy dobrej cenie jest możliwość przyprowadzenia około 15 osób.

    MP-B

  • 2. Data: 2009-07-23 09:07:53
    Od: Maurycy Piec-Bocheński <m...@g...com>

    Naprawdę nie ma czy nikt nie chce powiedzieć? Może przesadziłem z
    kwotą 300 zł? Znam notariusza, który brał 260 zł, ale ma urlop, a
    sprawa pilna. Ile w takim razie wynoszą stawki?