  • 1. Data: 2006-02-21 07:05:37
    Temat: Poszukuję pilnie prawnika (cyw.-kar.) Warszawa.
    Od: "Angie" <a...@w...pl>

    Witam serdecznie. Poszukuję kontaktu z prawnikiem specjalizującym się w
    prawie cywilnym, ale znającego i posługujacego się bdb kodeksem karnym
    (sprawy powiązane). Zależy mi na pilnym rozpoczęciu współpracy. Nie jestem
    osobą majętną, acz w potrzasku, dlatego zależy mi na kimś kto będzie
    konkurencyjny cenowo nawet jak na warszawskie warunki. Osoby zainteresowane
    prosze o kontakt na numer: 0-511 802-986. Zależy mi na czasie.