  • 1. Data: 2006-02-20 21:37:37
    Temat: mieszkanie i renta rodzinna
    Od: "daxad7" <d...@o...pl>

    Witam
    Zalozmy ze mam rente rodzinna z tytulu bycia polsierota, i nie mam nic na
    siebie i jestem na utrzymaniu ojca. teraz on postanawia kupic mi nowe
    mieszkanie w Wawie i zapisac je na mnie i czy wtedy gdy juz bede je mial na
    siebie strace rente z tego powodu ze mam cos na siebie czyli to miezszkanie.
    Dziekuje za odp. z gory

  • 2. Data: 2006-02-21 08:04:25
    Temat: Re: mieszkanie i renta rodzinna
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu daxad7 porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > siebie strace rente z tego powodu ze mam cos na siebie czyli to miezszkanie.
    Czy starajac o rente rodzinna podajesz informacje o posiadanych
    nieruchomosciach?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-02-21 10:33:36
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    badzio napisał(a):
    > Patrze, patrze a tu daxad7 porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czy starajac o rente rodzinna podajesz informacje o posiadanych
    > nieruchomosciach?

    ale jesli podajesz informacje o dochodach to takie mieszkanie otrzymane
    w formie darowizny moze byc potraktowane jako dochod

    sg