  • 1. Data: 2004-02-11 20:28:44
    Temat: kto może kupić działkę rolną
    Od: "Aneta" <a...@i...pl>

    tylko rolnik? Bo nie jestem pewna czy nie ma takiego przepisu, z góry
    dziękuję
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-11 22:13:56
    Temat: Re: kto może kupić działkę rolną
    Od: Filip K <k...@w...pl>

    Użytkownik Aneta napisał:

    > tylko rolnik? Bo nie jestem pewna czy nie ma takiego przepisu, z góry
    > dziękuję
    Dzialke rolna moze kupic kazdy.

    Filip - gg: 11062
    @ - Przy odpowiadaniu na maila usun 1937

  • 3. Data: 2004-02-11 22:25:18
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    > Dzialke rolna moze kupic kazdy.

    dodam tylko ze....kazdy kto ma kase :)))

    vladi

  • 4. Data: 2004-02-11 23:58:22
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Filip K" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dzialke rolna moze kupic kazdy.

    napewno?

    pozdro

  • 5. Data: 2004-02-12 01:40:29
    Od: Filip K <k...@w...pl>

    Użytkownik xmarcel napisał:

    > napewno?

    Oczywiscie, ze nie :) Mozna mnozyc przyklady kto nie moglby kupic
    dzialki rolnej :)

  • 6. Data: 2004-02-12 02:24:15
    Temat: Re: kto może kupić działkę roln?
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    > tylko rolnik?

    mi się wydaje że nie tylko

    > Bo nie jestem pewna czy nie ma takiego przepisu, z góry
    > dziękuję

    pewnie chodzi ci o Ustawę o kształtowaniu ustroju rolnego
    (http://tinyurl.com/37w2x ), są tam wymienione ograniczenia dotyczące
    przeniesienia własności (art. 4), ale przy kupnie jest ich niewiele
    (art. 3), najlepiej sama poczytaj.

    pozdrawiam
    Bremse

  • 7. Data: 2004-02-12 15:33:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Feb 2004, Filip K wrote:

> [...]
    >+
    >+ > tylko rolnik? Bo nie jestem pewna czy nie ma takiego przepisu, z góry

    ...pod warunkiem że maturę zaliczy AFAIR... (no, chyba że
    rolnik :) to nie musi)

    pozdrowienia, Gotfryd