  • 1. Data: 2005-04-26 17:49:01
    Temat: Postepowanie o wymeldowanie z pobytu stałego
    Od: "Jakub JJ" <f...@N...gazeta.pl>

    Dostałem pismo od swojej zony o wymeldowaniu mnunie z mnieszkania (jej
    własność) gdzie jestem zameldowany na stałe. Postepowanie jest wszczete na
    podstawie art.61 par. 4 k.p.a. Obecnie nie zamieszkuje w nim.

    Moje pytania:
    - czy moze ona od tak sobe mnie wymeldowac jezeli nie mam mozliwości
    zameldowania sie gdzie indziej
    - jak moge sie bronic przed wymeldowaniem nadal jesteśmy małżeństwem
    - czy w jakis sposób broni mnie nasze prawo???

    Kazda uwaga bedzie cenna z gory dziekuje

    pozdr
    JJ

  • 2. Data: 2005-04-26 17:56:29
    Temat: Re: Postepowanie o wymeldowanie z pobytu stałego
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > - czy w jakis sposób broni mnie nasze prawo???

    Zameldowanie potwierdza przebywanie ... ładnie się rymuje i dokladnie to
    samo insynuuje ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-04-26 18:41:46
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Jakub JJ wrote:
> [...]
    > podstawie art.61 par. 4 k.p.a. Obecnie nie zamieszkuje w nim.
    >
    > Moje pytania:
    > - czy moze ona od tak sobe mnie wymeldowac

    Tak.

    > jezeli nie mam mozliwości
    > zameldowania sie gdzie indziej

    Masz nie możliwość, ale obowiązek zameldować się tam, gdzie mieszkasz.

    > - jak moge sie bronic przed wymeldowaniem nadal jesteśmy małżeństwem

    Zamieszkać tam.

    > - czy w jakis sposób broni mnie nasze prawo???

    Wręcz przeciwnie. Ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych nakazuje
    Ci się wymeldować z miejsca, w którym nie przebywasz i zameldować się tam,
    gdzie faktycznie przebywasz (przynajmniej od 3 dni).

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 4. Data: 2005-04-26 20:43:01
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Jakub JJ napisał:

    > - czy moze ona od tak sobe mnie wymeldowac jezeli nie mam mozliwości
    > zameldowania sie gdzie indziej

    Moze.

    > - jak moge sie bronic przed wymeldowaniem nadal jesteśmy małżeństwem

    Jezeli tam nie mieszkasz to nie mozesz.

    ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-04-26 21:38:33
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Jakub JJ" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Moje pytania:
    > - czy moze ona od tak sobe mnie wymeldowac jezeli nie mam mozliwości

    Moze ale musi udowodnic, ze nie mieszkasz pod adresem i nie partycypujesz w
    kosztach utrzymania mieszkania.
    > - jak moge sie bronic przed wymeldowaniem nadal jesteśmy małżeństwem

    Jesli nie mieszkasz bo ci zamki zmienila i cie wystawila za drzwi to
    zawiadamiasz prokurature o czyn z art ktorego nie pamietam ( wymuszenie
    okreslonego zachowania sie) i tyle. Jesli ponosiles koszty utrzymania domu
    itp to zbieraj materialy.

    Pozdrawiam Maver

  • 6. Data: 2005-04-26 21:59:39
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Maverick31 napisał:

    > Moze ale musi udowodnic, ze nie mieszkasz pod adresem i nie partycypujesz w
    > kosztach utrzymania mieszkania.

    Udowodnic ? Jako wlascicielka idzie, zglasza i tyle.

> [...]
    > okreslonego zachowania sie) i tyle. Jesli ponosiles koszty utrzymania domu

    To przypomnij sobie ten Art. bo to co piszesz brzmi fantastycznie.
    Przypominam, ze mieszkanie stanowi wylaczna wlasnosc zony.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-04-26 22:38:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <d4mcd0$2p5$1@opal.icpnet.pl>, Maverick31 wrote:
    > Moze ale musi udowodnic, ze nie mieszkasz pod adresem i nie partycypujesz w
    > kosztach utrzymania mieszkania.

    A co ma za znaczenie ewentualna partycypacja?

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2005-04-27 05:12:34
    Od: "Scottos" <m...@a...net>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > Udowodnic ? Jako wlascicielka idzie, zglasza i tyle.

    no, prawie tyle. Od momentu zgłoszenia, urząd robi naloty o różnych
    godzinach, żeby się upewnić, iż ta osoba na pewno nie przebywa. Dopier potem
    wymelduje.

    --
    --==<< Scottos >>==--

  • 9. Data: 2005-04-27 08:48:54
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Scottos wrote:
    > no, prawie tyle. Od momentu zgłoszenia, urząd robi naloty o różnych
    > godzinach, żeby się upewnić, iż ta osoba na pewno nie przebywa. Dopier
    > potem wymelduje.

    Żeby od razu "naloty". Do delikwenta przychodzi pismo, że chcą go wymeldować
    z urzędu (którego nikt nie odbiera -- bo przecież taki tutaj nie mieszka),
    trochę później przychodzą policjanci zrobić wywiad środowiskowy wśród
    aktualnych mieszkańców i sąsiadów (czy faktycznie taki się tu nie
    przewija), następna jest już decyzja o wymeldowaniu z urzędu.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 10. Data: 2005-04-27 09:55:17
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Maverick31 napisał(a):
    > Moze ale musi udowodnic, ze nie mieszkasz pod adresem i nie partycypujesz w
    > kosztach utrzymania mieszkania.
    Aby byc zameldowanym w danym miejscu, trzeba tam mieszkac. to ze sie
    ponosi koszty utrzymania nie maja nic do rzeczy

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884