  • 1. Data: 2006-09-15 20:48:20
    Temat: Postepowanie administracyjne
    Od: "Zbigniew Wójcik" <...@...com>

    Witam,

    Chciałem zapytać, jak to jest z decyzją po postępowaniu administracyjnym?
    Czy zaczyna obowiązywać z chwilą odebrania listu poleconego + odwołanie czy
    jakoś inaczej? Chodzi o decyzję organu państwowego.

    Michał

  • 2. Data: 2006-09-15 20:55:13
    Temat: Re: Postepowanie administracyjne
    Od: "intercomln" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbigniew Wójcik" <...@...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy zaczyna obowiązywać z chwilą odebrania listu poleconego + odwołanie
    > czy jakoś inaczej? Chodzi o decyzję organu państwowego.

    Podaj więcej informacji o co chodzi

  • 3. Data: 2006-09-15 21:07:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zbigniew Wójcik" <...@...com> napisał w wiadomości

    Z reguły jest informacja w postanowieniu. Najczęściej wymaga upływu terminów
    zażalenia stron. Choć w niektórych wypadkach może obowiązywać od chwili
    doręczenia.

  • 4. Data: 2006-09-15 23:46:18
    Od: "ZauraK" <n...@n...none>

    Zbigniew Wójcik wrote:
> [...]
    > administracyjnym? Czy zaczyna obowiązywać z chwilą odebrania listu
    > poleconego + odwołanie czy jakoś inaczej? Chodzi o decyzję organu
    Przeczytaj uważnie decyzję.
    W pouczeniu powinno byc podane kiedy się decyzja uprawomocnia. Wg KPA
    jest to 14 dni od otrzymania (oprócz wyjątkowych sytuacji,
    niecierpiących zwłoki np. ratujących życie itp. - wtedy może być
    prawomocna nawet od dnia wydania).
    Napisz więcej szczegółów, albo nawet zacytuj uzasadnienie i pouczenie.

    ZauraK

  • 5. Data: 2006-09-16 05:45:11
    Od: Waldemar Roszczuk <r...@g...swiebodzin.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    >
    > Z reguły jest informacja w postanowieniu. Najczęściej wymaga upływu
    > terminów zażalenia stron. Choć w niektórych wypadkach może obowiązywać

    .. lub też, gdy odmówimy przyjęcia pisma... (listu poleconego)

    --
    GAZETA Świebodzińska - http://gazeta.swiebodzin.pl