  • 11. Data: 2023-03-31 23:09:24
    Temat: Re: Posłanka najnowszej lewicy uprzejmie donosi na "treści pornograficzne" rekolekcji Diecezji Toruńskiej
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.03.2023 o 12:43, Dawid Rutkowski pisze:
    > Idąc tym tokiem rozumowania to kościół to teatr i wszystko, co się
    > tam dzieje, jest udawane?
    A nie? To kwestia wiary.
    --
    Robert Tomasik

  • 12. Data: 2023-04-01 20:09:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 31 marca 2023 o 23:09:28 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
    > A nie? To kwestia wiary.

    Niestety nie tylko - za takie podejście w PL można dostać zarzuty.

  • 13. Data: 2023-04-06 19:19:37
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 31.03.2023 o 13:17, A. Filip pisze:

    > Z punktu widzenia prawa _świeckiego_ ? Jak ktoś chce być
    > "bardzo niekulturalny" to może to i tak wprost ująć.

    Dlaczego mówienie prawdy jest niekulturalne?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 14. Data: 2023-04-06 20:26:37
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Dlaczego mówienie prawdy jest niekulturalne?

    TY powiesz bez owijania w bawełnę Żydom w Synagodze albo Muzułmanom w
    Meczecie że wszystko co się tam dzieje jest udawane?
    Doradzam konsultacje prawne *przed* :-)

    --
    A. Filip

  • 15. Data: 2023-04-07 03:14:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-04-06, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    ^^^

    > TY powiesz bez owijania w bawełnę Żydom w Synagodze albo Muzułmanom w
    > Meczecie że wszystko co się tam dzieje jest udawane?
    > Doradzam konsultacje prawne *przed* :-)

    Bo teza Roberta (podkreśliłem) jest błędna lub nieprecyzyjna. Prawo
    świeckie jak najbardziej dotyczy również subiektywnych odczuć czy
    opinii. Powiedz publicznie do starej kurwy, ty stara kurwo, albo do
    przestraszonej zakonnicy, zabiję cię dziś wieczorem, a zobaczysz.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2023-04-07 12:33:21
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 06.04.2023 o 20:26, A. Filip pisze:

    > TY powiesz bez owijania w bawełnę Żydom w Synagodze albo Muzułmanom w
    > Meczecie że wszystko co się tam dzieje jest udawane?

    A nie da rady prawdy powiedzieć kulturalnie?
    I chcesz mi wmówić, że w kościele nie udają, tylko faktycznie jedzą
    ciało Chrystusa i piją jego krew?

    > Doradzam konsultacje prawne *przed* :-)

    Doradzam umiejętność logicznego myślenia.
    Ja nie twierdzę, że oni udają, że noszą śmieszne czapki i przebierają
    się w koronki. No przecież noszą. W teatrze też noszą czasem śmieszne
    ubrania i nikt normalni nie twierdzi, że udają, że je noszą.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr