  • Data: 2003-03-17 06:27:24
    Temat: Poruszanie sie samochodem
    Od: "Grzegorz W" <g...@a...juni.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki problem moj dziadek ma samochod na niemieckich tablicach, i czasami
    ja chcialbym sie poruszac nim po naszych drogach, problem w tym ze nie mam
    obywatelstwa niemieckiego, wiec szlyszalem ze jakbym sam chcial jezdzic tym
    samochodem to musze jakies papiery zalatwic , mam pytanie jakie sa potrzebne
    papiery i gdzie to zalatwic.
    Slyszalem ze jakbym jechac z dziadkiem w tym samochodzie dziadek jako
    pasazer, to ploicja nie doczepia sie , a jesli jade sam to moga zabrac
    samochod i odcholowac na parking az do wyjasnienia sprawy.

    Za informacje z gory dzieki