  • 11. Data: 2005-05-19 13:25:33
    Temat: Re: Pomyłka w wypłaceniu pensji
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Massai [Thu, 19 May 2005 13:06:04 +0000 (UTC)]:

    > Kurcze to jest fajny test na uczciwość ;-)

    A powiem Ci, ze "nowym" dosc czesto sie takie testy robi.
    Czy to zostawiajac pozornie nieprzeliczony towar, czy tez
    wlasnie gdzies sie "mylac" na korzysc pracownika. Tak ze
    cwaniaczki czesto moga sie mocno zdziwic.

    Kira

  • 12. Data: 2005-05-19 13:28:03
    Od: "lestat" <l...@w...pl>

    > A realne szanse na to i tak masz podejrzewam niewielkie bo
    > jakby nie patrzec, te pieniadze nie sa Twoje.
    >

    > Kira

    Pewnie, ze nie są moje, ale kilka razy było tak, ze nie zapłacono mi i
    innym prcownikom za kilka dni, po jakims czasie zorientowaliśmy sie, ze jest
    coś nie tak. Firma nie oddała nam pieniedzy. Wiem, ze nie przegadam cie i
    masz swoje zdanie. Moze inaczej bym postąpił, gdyby i mnie nie okradano i
    miłosiernym samarytaninem nie jestem. Zreszta, jakbyś była na moim miejscu i
    zarabiała tyle co ja, to ciekawe jakie miałabyś zdanie, ale ty poprostu nie
    masz pojęcia...

  • 13. Data: 2005-05-19 13:29:05
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Gabriel [Thu, 19 May 2005 15:08:33 +0200]:

    > hola hola, jak pracujesz na kasie, lub zajmujesz sie
    > czyms waznym w firmie i pomylkwo wezmiesz do domu 200 zl
    > lub zrobisz cos pomylkowo waznego to firma idzie na ugode
    > taka , ze sam sie zwalniasz!

    Dorosly jestes? To wiesz, ze jak sie zajmujesz czyms
    waznym w firmie, to z tego tytulu spada na Ciebie pewna
    odpowiedzialnosc. Na ktora godzisz sie w momencie, kiedy
    podpisujesz umowe.

    Nikt Cie nie zmusza do jej podpisywania, jak Ci nie lezy
    bycie odpowiedzialnym to siedz w domu i tyle.

    A jak mozna pomylkowo wziac do domu 200zl z kasy, to ja
    chyba w zyciu nie zrozumiem. Jak?

    > a jak pomyla sie sami to grzecznie chca zwrotu, wiec nie
    > dziwie sie, ze sie ktos wqrza

    A niech sie wkurza. Tylko niech sie potem nie dziwi, ze
    okreslone postepowanie rodzi okreslone konsekwencje.

    Kira

  • 14. Data: 2005-05-19 13:30:27
    Od: "lestat" <l...@w...pl>

    > To znaczy, ze gdybys , dajmy na to, placil za gazete 10 PLN i bys sie
    > pomylil, i dal kasjerowi 100 PLN, to ten kasjer, tez mogl by Ci
    powiedziec,
    > ze "sorry, za bledy trzeba placic"? Gratuluje podejscia.
    >
    > Pozdrawiam

    Nie upraszczaj sprawę, to jest bardziej skomplikowane, niż ci sie
    wydaje, wiec sie wogóle nie wypowiadaj.

  • 15. Data: 2005-05-19 13:32:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    lestat wrote:

    > A czy ja nie moge w tym wypadku wytoczyć procesu, ze za błędy trzeba
    > płacić? Moge ich przeciez do sądu pracy podac i nie tylko ja, ale cała
    > rzesza pracowników. 150 zł to dla mnie nie są pieniądze na waciki, choć też
    > nie jest taka wielka, ale dla samej zasady. Pracodawcy i urzędy potrafią
    > tylko rządać...

    Ale 150 zł tobie się nie należy.
    zauważyłeś chociaż ten fakt?

  • 16. Data: 2005-05-19 13:33:38
    Od: "lestat" <l...@w...pl>

    > A niech sie wkurza. Tylko niech sie potem nie dziwi, ze
    > okreslone postepowanie rodzi okreslone konsekwencje.
    >

    > Kira

    Czy ty kobieto nie rozumiesz, ze ja zawsze musze płacić za
    konsekwencje, zawsze!!! Równe prawo dla wszystkich do cholery! Poza tym
    podobnego zdania jest około 100 osób i nie wiesz dokładnie jak jest u mnie w
    firmie. Poza tym twoje odpowiedzi daleko odbiegaja od mojego pytania,
    zachowaj sobie morale jeśli nie masz nic do powiedzenia na temat prawa,
    które reguluje taką sytuacje.

  • 17. Data: 2005-05-19 13:34:51
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: lestat [Thu, 19 May 2005 15:28:03 +0200]:

    > Wiem, ze nie przegadam cie i masz swoje zdanie.

    Ale tu nie chodzi o przegadanie wcale. Stwierdzam tylko
    stan faktyczny: przywlaszczasz sobie nieswoje pieniadze,
    co jest ewidentnym dowodem na Twoja nieuczciwosc. Tyle.

    Czepiam sie tylko tego Twojego robienia z siebie prawego
    pokrzywdzonego czlowieczka. Gdybys od reki napisal: mnie
    kantuja, to ja ich zamierzam wykantowac w odwecie -- to
    sprawa bylaby jasna i tyle.

    A Ty sie uparles gornolotna ideologie do tego dorabiac.

    > Zreszta, jakbyś była na moim miejscu i zarabiała tyle
    > co ja, to ciekawe jakie miałabyś zdanie, ale ty poprostu
    > nie masz pojęcia...

    Nie, nie mam pojecia. Taka wade fabryczna mam, ze jakos
    ani nie lubie kantowac, ani nie zwalam winy na innych za
    to, ze w cos durnego sie wpakowalam. Praca w tej firmie
    to Twoj wlasny wybor, przymusu nie ma, jak Ci sie nie
    podoba to bylo zmienic, a nie dziecinnie sie odgrywac.

    Kira

  • 18. Data: 2005-05-19 13:35:46
    Od: "lestat" <l...@w...pl>

    > Ale 150 zł tobie się nie należy.
    > zauważyłeś chociaż ten fakt?

    Owszem, ale dlaczego pracownicy muszą zawsze mieć konsekwencje, a
    pracodawca bezkarny ma być???

  • 19. Data: 2005-05-19 13:37:39
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: lestat [Thu, 19 May 2005 15:33:38 +0200]:

    > Czy ty kobieto nie rozumiesz, ze ja zawsze musze płacić
    > za konsekwencje, zawsze!!!

    Ja tez. Niespodzianka! Na tym polega dorosle zycie.

    > Równe prawo dla wszystkich do cholery!

    To nalezy je wyrownywac jak czujesz sie kantowany, a nie
    kantowac w odwecie innych.

    > Poza tym podobnego zdania jest około 100 osób i nie wiesz
    > dokładnie jak jest u mnie w firmie.

    Alez ja sie nie wypowiadam na temat Twojej firmy. Ja Ci
    tylko przypominam, co najwyrazniej Cie mocno irytuje, ze
    te pieniadze NIE SA TWOJE. Boli? Taka prawda, sorry.

    A co do meritum to juz Ci odpowiedziano przeciez.

    Kira

  • 20. Data: 2005-05-19 13:38:28
    Od: "lestat" <l...@w...pl>

    > Kira

    Masz coś do powiedzenia w kwestii prawnej?? Bo tak brzmiało moje
    pytanie i prosiłbym o podanie czystego prawa, bez nagonki na moja osobe,
    poprostu chce wiedzieć, koniec dyskusji.