  • 11. Data: 2016-01-17 18:42:45
    Temat: Re: Pomyłka w przelewie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-17 o 18:26, martyn1 pisze:
    > Bo tak to tylko 5 zł za zwrotny przelew by pobrał.

    Ściemnia z kosztami, to już na każdej poczcie jest 2,5zł. Jak już biega
    po mieście, to może też wpłacić bezpośrednio do twojego banku za darmo.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2016-01-17 18:50:24
    Od: martyn1 <m...@w...pl>

    W dniu 2016-01-17 o 18:42, Liwiusz pisze:

    > Ściemnia z kosztami, to już na każdej poczcie jest 2,5zł. Jak już biega
    > po mieście, to może też wpłacić bezpośrednio do twojego banku za darmo.

    Mówi że to jest marnowanie jego czasu itd.
    W sumie moj błąd.
    Może ma i rację

  • 13. Data: 2016-01-17 18:55:10
    Od: <2...@2...185510.invalid> (Tom N)

    martyn1 w

    > Mówi że to jest marnowanie jego czasu itd.
    > W sumie moj błąd.
    > Może ma i rację

    Dopłać mu jeszcze 25, albo 50, bo przecież zmarnował tez czas na dyskusje o
    zwrocie pierwotnych 25...

    --
    'Tom N'

  • 14. Data: 2016-01-17 18:59:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 stycznia 2016 18:40:47 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Polski sąd może zasądzić wszystko, więc pewności nie mam, ale dolary
    > przeciwko orzechom bym postawił. Albo inaczej: powództwo wytoczył, jak
    > nie odda po dobroci.
    "opuszcza mi 25zł jak robie teraz wpłate"
    Zaryzykował byś ustalanie zakresu czasowego- a jak wpłate zrobił 15min po meilu to
    było "teraz" czy nie?

  • 15. Data: 2016-01-17 19:05:14
    Od: martyn1 <m...@w...pl>

    W dniu 2016-01-17 o 18:55, (Tom N) pisze:
    > martyn1 w

    > Dopłać mu jeszcze 25, albo 50, bo przecież zmarnował tez czas na dyskusje o
    > zwrocie pierwotnych 25...

    Mówił o czasie na mieście bo specjalnie musiałby jechać do banku czy
    gdzies tam wpłacić mi te 25 zł

  • 16. Data: 2016-01-17 19:12:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-17 o 19:05, martyn1 pisze:

    > Mówił o czasie na mieście bo specjalnie musiałby jechać do banku czy
    > gdzies tam wpłacić mi te 25 zł

    Spokojnie może ci zrobić ten przelew przy okazji robienia przelewu do
    ZUS lub US.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2016-01-17 19:38:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 stycznia 2016 19:12:15 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Spokojnie może ci zrobić ten przelew przy okazji robienia przelewu do
    > ZUS lub US.
    Napiszesz mi gratis pismo procesowe?
    Przy okazji pisania innego pisma;)

  • 18. Data: 2016-01-17 20:04:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Spokojnie może ci zrobić ten przelew przy okazji robienia przelewu do
    > ZUS lub US.
    Biuro rachunkowe mu robi;)

  • 19. Data: 2016-01-17 20:15:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-17 o 19:38, Kris pisze:

    > Napiszesz mi gratis pismo procesowe?
    > Przy okazji pisania innego pisma;)

    Co to za analogia? Mowa jest o tym, że sprzedawca "musi" poświęcić
    dodatkowy czas na pójście do banku - jak widać nie musi (w kontekście
    tego przelewu na 25zł).

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2016-01-17 20:17:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-17 o 20:04, Kris pisze:

    > Biuro rachunkowe mu robi;)

    Jakby nie kombinować, prowadzenie działalności naraża przedsiębiorcę na
    takie właśnie straszne czynności, że czasem musi wykonać przelew, i nie
    wydaje mi się, aby orzecznictwo sądowe dawało mu w związku z tym jakieś
    ekstra wynagrodzenie. To jest zwykłe ryzyko biznesowe. I tak jak
    wspomniałem - jeśli przedsiębiorca jest na tyle niegramotny, że musi
    chodzić na miasto robić przelew, to jest to tylko jego broszka.

    --
    Liwiusz