  • 11. Data: 2021-08-07 18:15:58
    Temat: Re: Pomówienie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.08.2021 o 17:43, Animka pisze:

    > Po co pisać jak są dyktafony w telefonach.

    A co ci da dykafon jak masz się odnieść do wypowiedzi poprzednika
    bezpośrednio po niej?

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2021-08-07 19:02:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I jeszcze sędzia zagrozi grzywną za brak zgody na nagrywanie "bo sąd rejestruje"?
    Do tego zauważona przez opluwającego bezkarność opluwania jeszcze go nakręca.

    -----

  • 13. Data: 2021-08-07 21:57:52
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-07 o 18:15, Shrek pisze:

    > A co ci da dykafon jak masz się odnieść do wypowiedzi poprzednika
    > bezpośrednio po niej?

    Uśmiałam się. Sądzisz, że sędzia dopuści cię do głosu? Warknie i
    szczeknie groźnie
    ,że jak jeszcze raz się odezwiesz to będziesz ukarany.
    Chyba, że ta sędzia to Twoja znajoma, czy znajomego znajoma.

    --
    animka