  • 1. Data: 2021-07-24 05:01:03
    Temat: Dziwisz, albo i się nie dziwisz
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    https://www.rp.pl/Kosciol/210729728-Nieoficjalnie-Ka
    rd-Stanislaw-Dziwisz-oczyszczony-z-zarzutow.html

    "Dziś do publicznej wiadomości ma zostać podana informacja o wynikach
    dochodzenia watykańskiej komisji ws. kardynała Stanisława Dziwisza.
    Według nieoficjalnych informacji Onetu komisja nie doszukała się
    zaniedbań w działaniach hierarchy. [..] Członkowie komisji, na czele
    której stał kard. Angelo Bagnasco, przyjechali do Polski i na miejscu
    przesłuchali świadków [..] Jak relacjonował w mediach ks.
    Isakowicz-Zaleski, podczas spotkania z włoskim kardynałem, przekazał mu
    szereg spraw, które nie zostały rozwiązane za czasów kard. Dziwisza.
    Wśród nich była też sprawa wykorzystywanego seksualnie Janusza Szymika z
    Międzybrodzia Bialskiego - przypomina Onet. Podczas swojego pobytu w
    Polsce kard. Bagnasco nie spotkał się z Szymikiem."

    Ta informacja nie zaskakuje. Zbyt dobrze mu z oczu patrzy, a całą swoją
    postawą a takze posturą symbolizuje oddanie cnotom chrześcijańskim.

    <JF>No ale może faktycznie niewinny :)</JF>

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2021-07-24 05:15:02
    Temat: Re: Dziwisz, albo i się nie dziwisz
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
> [...]
    > postawą a takze posturą symbolizuje oddanie cnotom chrześcijańskim.
    >
    > <JF>No ale może faktycznie niewinny :)</JF>

    Jakie postępowanie *świeckie* są w toku?

    Z uniewinnianiem księdza/biskupa/... przez Watykan jest jak z
    uniewinnianiem policjanta przez policję/prokuraturę.
    Niektórzy niezbyt wierzą.

    --
    A. Filip