  • 1. Data: 2021-07-23 15:25:04
    Temat: szykujcie popcorn
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Szykujecie, bo będzie się działo. Oto na krysztale pojawiła się rysa:

    "Prokurator generalny wystąpił do Elżbiety Witek o wyrażenie zgody na
    pociągnięcie do odpowiedzialności Mariana Banasia. Prokuratura chce
    postawić prezesowi NIK kilkanaście zarzutów."

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,273
    59805,jest-wniosek-o-uchylenie-immunitetu-banasiowi-
    prokuratura.html#s=BoxOpMT

    W hurcie wszystko jest taniej, więc od razu wzięli się za syna:

    "Marian Banaś poinformował, że wczesnym popołudniem na lotnisku
    Kraków-Balice zatrzymano jego syna. "Zatrzymania dokonali funkcjonariusze
    krakowskiej delegatury CBA" - informuje szef NIK."

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,273
    59593,syn-mariana-banasia-zatrzymany-na-lotnisku-w-t
    owarzystwie.html#s=BoxOpImg1

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2021-07-23 15:52:32
    Temat: Re: szykujcie popcorn
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Też jest się czym podniecać. Gówniarzeria przy korycie kopie się po
    kostkach a gawiedź wyraża oburzenie albo klaszcze ;-)

  • 3. Data: 2021-07-23 18:09:35
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Olin napisał(a):
> [...]
    > pociągnięcie do odpowiedzialności Mariana Banasia. Prokuratura chce
    > postawić prezesowi NIK kilkanaście zarzutów."

    Ostatecznie ani pisy nie wsadziły pełowców, ani pełowcy nie wsadziły pisowców.

    https://www.youtube.com/c/Stanis%C5%82awMichalkiewic
    zTV/videos

    Spójrzmy z oddali. Banaś? Skąd miał forsę na kamienicę?

  • 4. Data: 2021-07-26 10:52:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 23 Jul 2021 09:09:35 -0700 (PDT), Astralny Rębajło napisał(a):

    > Spójrzmy z oddali. Banaś? Skąd miał forsę na kamienicę?

    Ani chybi sprzedawał kryształy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2021-08-06 14:24:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ciekawi mnie, skąd Kaczyński ma taką beznadziejną rękę do wyboru niektórych
    współpracowników - to już w dziesiątki można liczyć.
    Część się mogła zmienić z przyjaciół w nieprzyjaciół po jakimś czasie obcowania i
    współpracy, ale przecież nie wszyscy.

    -----

  • 6. Data: 2021-08-06 20:27:06
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    poniedziałek, 26 lipca 2021 o 10:52:40 UTC+2 Olin napisał(a):

    > Ani chybi sprzedawał kryształy.
    > --
    > uzdrawiam
    > Grzesiek
    >
    > adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl
    > "Dzięki Radiu Maryja wiadomo, jak wiele pieniędzy potrzeba do życia w
    > ubóstwie."
    > autor nieznany

    Rosół z Banasia
    https://youtu.be/BgoaKww7fYA

    Wklejka z filmu:
    Już wiadomo czemu Tesko się zawinęło z PL:)

    Stokrotka 644 litwa/niemce
    Biedronka 3031 portugalia
    Lidl 732 niemce
    Kaufland 213 niemce
    Tesco/Netto 350 UK->Dania
    Rossmann 1395 niemce
    Selgros 18 niemce
    Carrefour 900 francuz
    Aldi 140/132 niemce
    Auchan 106 francuz
    E.Leclerc 47 francuz
    Makro 30 niemce
    Odido 2530 niemce
    ABC 8531 portugalia
    Piotr Paweł 66 rpa
    żabka 5000 ?

    I co działo się w l.90:) Przewinięte na najciekawszy moment.
    https://youtu.be/hqQhGYH-Pv8?t=1025

    Oczywiście media takie jak onet czy rmf niemce również przejęli w celu:
    cyt.
    Czyja fujarka, tego melodia:)

    No i mata niemieckie melodie w PL:) (niemieckie i "ż":))