  • Data: 2006-12-27 20:50:47
    Temat: Pomocy w spr. rozwodowej!
    Od: "Sova" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie wszystkich grupowiczów.

    Potrzebuję pomocy w kwestii prawnej. Otóż rozstaję się właśnie z
    mężem, który w mało elegancki sposób (eufemizm) wytacza mi co rusz
    kolejną sprawę (o pobicie - biedactwo, o porwanie dziecka, o
    kradzież, o nadużywanie alkoholu i z pewnością teraz też cos tam
    kleci, gdyż jako bezrobotny ma na to czas i wiedzę, którą zdobywał
    podczas swojej dotychczasowej pieniaczej egzystencji.). Tak jak mi
    obiecywał... wykończy mnie w sądzie gdyż "nie ma sądu, którego by
    nie przekręcił". Powoli do tego dąży a ja słabnę i nerwowo i
    finansowo. Ja niestety pracuję aby zarobić na siebie i dziecko (od
    męża nie dostaję nic) i nie mam czasu jeżdzić kilka razy w
    miesiącu na kolejne rozprawy, zwalniac się z pracy, tłumaczyć etc.
    Czy może on co chwilę oskarżać mnie o coś, co wyssie z palca
    swojego i swojej mamusi i to o rzeczy tak absurdalne???? Błagam
    pomóżcie mi bo moj prawnik 'radzi mi abym się stawiała na każde
    spotkanie w sądzie' (czyt. płaciła mu za każdą sprawę) dla mojego
    dobra. Czy można ukrócić takie postępowanie???? Z góry dziękuję
    za odpowiedź.

    Sowa