  • 11. Data: 2006-05-10 23:52:38
    Temat: Re: Pomocy - Złamałem ustawę o prawie autorskim.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 10.05.2006 Tiger <c...@c...pl> napisał/a:
    > To czemu wszedzie sa porozstawiane informacje w stylu (C) Wszelkie Prawa
    > Zastrzezone (oraz na temat praw autorskich)?

    Zwykle w celach informacyjnych bo większości się zdaje, że jak nie ma nic
    to nie ma żadnej ochrony.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2006-05-11 01:50:06
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Tiger wrote:

    > To czemu wszedzie sa porozstawiane informacje w stylu (C) Wszelkie Prawa
    > Zastrzezone (oraz na temat praw autorskich)?

    Nie mam pojęcia.
    Chyba dlatego ,że ojciec tak robił, dziadek tak robił, i dziadek dziadka
    też tak robił

  • 13. Data: 2006-05-11 01:50:41
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    SQLwysyn wrote:

    > Straszą cię i tyle. Olej ich.

    Nie radzę.

  • 14. Data: 2006-05-11 07:37:31
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 10 May 2006 16:23:11 +0200, Tiger napisał(a):

    > To czemu wszedzie sa porozstawiane informacje w stylu (C) Wszelkie Prawa
    > Zastrzezone (oraz na temat praw autorskich)?

    Kiedyś w USA taki copyrigt był wymagany - ale parę lat temu to znieśli
    (1989).
    Ja to daję na swoich zdjęciach po to, żeby było łatwiej mnie znaleźć
    gdy ktoś będzie chciał je kupić - to tylko informacja.

    Pozdrawiam,
    Henry