  • 1. Data: 2009-10-27 09:14:55
    Temat: Pomoc w liczeniu do 14
    Od: Stachna <s...@g...com>

    Witam
    Zgłoszenie reklamacyjne z ustawy

    Pomijając, że 2 ale naświetlę sprawę

    I)
    02-09-09 - pierwsza reklamacja TV - sposób zalatwienia wymiana na nowy
    07-09-09 - Odpowiedź - niezwłocznie naprawiony
    08-09-09 - Nie zgadzam się żadam wymiany
    21-09-09 - Mają mnie głęboko w d... naprawa
    12-10-09 - Odbiór naprawionego towaru
    II)
    12-10-09 - Po odbiorze zauważono usterki
    12-10-09 - Ponowna reklamacja
    26-10-09 - Odpowiedź - naprawa

    i teraz czy 14 dni od zgłoszenia reklamacj mijają 25 czy też 26.

    Pismo sporządzili 22 - i w zasadzie 22 wyszło od nich przy czym z ich
    placówki mam pieczęć 22-10 i 23-10
    do mnie awizowano 26 - czyli listonosz byl 26 ja natomiast odebrałem
    27

    Kiedy tak naprawdę mija 14 dzień na odpowiedź od dnia 12-10-2009

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-10-27 09:20:29
    Temat: Re: Pomoc w liczeniu do 14
    Od: kuba <p...@o...pl>

    Stachna pisze:

    > 12-10-09 - Ponowna reklamacja
    > 26-10-09 - Odpowiedź - naprawa
    >
    > i teraz czy 14 dni od zgłoszenia reklamacj mijają 25 czy też 26.

    26.

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl

  • 3. Data: 2009-10-27 09:33:18
    Od: Stachna <s...@g...com>

    On 27 Paź, 10:20, kuba <p...@o...pl> wrote:

    > 26.
    >
    > --
    > kubawww.fashioncorner.pl

    Czyli zmieścili się w terminie

  • 4. Data: 2009-10-27 09:42:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Stachna wrote:

    > i teraz czy 14 dni od zgłoszenia reklamacj mijają 25 czy też 26.

    O co za roznica kiedy mija? Przeciez reklamacje uznali.

  • 5. Data: 2009-10-27 09:46:49
    Od: Stachna <s...@g...com>

    On 27 Paź, 10:42, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > O co za roznica kiedy mija? Przeciez reklamacje uznali.

    Tak - tylko jest różnica pomiędzy wymianą na nowy - a kolejną naprawą