  • 1. Data: 2009-10-26 19:38:21
    Temat: Dramatyczny apel kobiety, którą zgwałcił Polański
    Od: "gajowy" <g...@N...gazeta.pl>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Dramatyczny-a
    pel-kobiety-ktora-
    zgwalcil-Polanski,wid,11631112,wiadomosc.html

    Ile tym razem dostała ta Pani z Hameryki? wcześniej otrzymała 250.000 USD w
    ramach ugody. Bierze za wystep wiecej niz najlepsze modelki.

  • 2. Data: 2009-10-27 01:22:49
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly gajowy nabazgrału:

> [...]
    >
    > Ile tym razem dostała ta Pani z Hameryki? wcześniej otrzymała 250.000
    > USD w ramach ugody. Bierze za wystep wiecej niz najlepsze modelki.

    Ech, dziennikarzyny. Jeżeli już muszą używać słowa gwałt, to darowaliby
    sobie ten kretyński, sugestywny cudzysłów.

    --
    tbr

  • 3. Data: 2009-10-27 09:10:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tiber pisze:
    > Silly, silly gajowy nabazgrału:

    pel-kobiety-ktora-

    > Ech, dziennikarzyny. Jeżeli już muszą używać słowa gwałt, to darowaliby
    > sobie ten kretyński, sugestywny cudzysłów.

    Dlaczego?

    W USA każdy seks z osobą poniżej określonego wieku (który może być różny
    w różnych stanach, a w paru stanach Meksyku wynosi właśnie 13 lat ;) )
    to "ustawowy gwałt". Nawet jeśli "zgwałcona" osoba namówiła kogoś
    pełnoletniego na "kilka głębszych" za dużo, a potem wykorzystała jego
    "pomroczność jasną" do zerżnięcia go jak choinki na święta ;)

    U nas byłoby to nielegalne, ale nie byłby to gwałt. W USA takie jest
    określenie formalne.

    Ergo "gwałt" w cudzysłowie jest jak najbardziej uzasadniony.

  • 4. Data: 2009-10-27 15:59:17
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Andrzej Lawa" napisał:
> [...]
    > określenie formalne.
    >
    > Ergo "gwałt" w cudzysłowie jest jak najbardziej uzasadniony.

    dajcie już spokój z tymi niby gwałtami, już myślałem że ochrona kurestwa,
    złodziejstwa i bandyctwa jest tylko w polsce, a ty w usa też!:O(

  • 5. Data: 2009-10-28 13:44:13
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Andrzej Lawa nabazgrału:

    > U nas byłoby to nielegalne, ale nie byłby to gwałt. W USA takie jest
    > określenie formalne.
    >
    > Ergo "gwałt" w cudzysłowie jest jak najbardziej uzasadniony.

    Aha, i wytłumacz to teraz czytelnikom portalu, którzy w większości
    "gwałt" (he he he he, jak można zgwałcić prostytutkę) zrozumieją jak
    "kradzież" (no przecież tylko programów), czy "zabójstwo" (no przecież
    on ich napadł).

    --
    tbr

  • 6. Data: 2009-10-28 14:13:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tiber pisze:
> [...]
    > "gwałt" (he he he he, jak można zgwałcić prostytutkę) zrozumieją jak
    > "kradzież" (no przecież tylko programów), czy "zabójstwo" (no przecież

    O czym ty bredzisz?

    Jakby Polański miał nie 40 lat tylko 14, to wg. ich przepisów i on byłby
    "gwałcicielem" i ona.

    To jest po prostu formalny idiotyzm, jak ten nasz krajowy "abonament",
    który de facto jest zwykłym podatkiem.

  • 7. Data: 2009-10-29 16:26:58
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Andrzej Lawa nabazgrału:

    > O czym ty bredzisz?
    >
    > Jakby Polański miał nie 40 lat tylko 14, to wg. ich przepisów i on
    > byłby "gwałcicielem" i ona.

    Podstawa prawna?

    --
    tbr

  • 8. Data: 2009-10-29 22:46:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tiber pisze:

    > Podstawa prawna?

    Taka sama, jak w przypadku większej różnicy wieku.

    Aczkolwiek przy tak niedużej różnicy wieku (i obojgu poniżej legalnej
    granicy) w drodze wyjątku ichnie przepisy tego nie penalizują.

    Swoją szosą niezła paranoja: osoba poniżej określonego wieku jest w USA
    uznawana za niezdolną do świadomej zgody na seks. Czyli jak dwoje
    poniżej limitu - to oboje nieświadomie za ten seks się wzięli ;)

    U nas to jest nieco logiczniejsze - zakazane i już (a nie żaden
    "gwałt"). A jak poniżej 17 roku życia, to nie podpada pod KK.

    Z drugiej strony jak u nas ktoś przyłapie bzykających się 13-latków to
    teoretycznie może ująć, przekazać policji i potem zajmie się tym Sąd
    Rodzinny.

  • 9. Data: 2009-10-29 23:26:02
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

> [...]

    > Aczkolwiek przy tak niedużej różnicy wieku (i obojgu poniżej legalnej
    > granicy) w drodze wyjątku ichnie przepisy tego nie penalizują.

    Tak myślałem, że nie wiesz o czym mówisz.

    > Swoją szosą niezła paranoja: osoba poniżej określonego wieku jest w
    > USA uznawana za niezdolną do świadomej zgody na seks. Czyli jak dwoje
    > poniżej limitu - to oboje nieświadomie za ten seks się wzięli ;)

    Nie ma wykorzystania przez osobę niepełnoletniej przez pełnoletnią.

    http://wo.blox.pl/2009/09/Polska-w-odroznieniu-od-Am
    eryki-zdaje-sie-zyc.html

    --
    tbr

  • 10. Data: 2009-10-31 10:35:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tiber pisze:

    > Tak myślałem, że nie wiesz o czym mówisz.

    Wypowiedź uzasadnij.

    > Nie ma wykorzystania przez osobę niepełnoletniej przez pełnoletnią.

    Twój bełkot jest niespójny.

    > http://wo.blox.pl/2009/09/Polska-w-odroznieniu-od-Am
    eryki-zdaje-sie-zyc.html

    WO nie jest dla mnie żadnym autorytetem.

    Zresztą on tam niczego konkretnego nie pisze.