  • 11. Data: 2017-01-16 22:19:58
    Temat: Re: Pomoc prawna
    Od: "EdelHOST" <e...@i...pl>

    Dlupszy jestes niz DNS przewiduja...

    EdelHOST

  • 12. Data: 2017-01-16 22:21:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-16 o 22:19, EdelHOST pisze:
    > Dlupszy jestes niz DNS przewiduja...
    >
    > EdelHOST

    Panie Eligiuszu Sikorski, jak panu nie wstyd?

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2017-02-09 08:44:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-15 o 21:10, EdelHOST pisze:
    > Nie mamy nic do ukrycia - witryna została uruchomiona na dniach i CDEiDG
    > moze jeszcze nie miec danych.

    No i jak, kiedy w końcu zarejestrujecie działalność? Czy ma się tym
    jednak zająć odpowiedni urząd?

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2017-02-10 00:14:44
    Od: "Edel" <e...@i...pl>

    Synku - deserowy talerzyk twojej babci odnosnie mojej dzialalnosci, zas
    CEIDG mozesz w niego wlozyc. Skad ty jestes? Z US ZUS czy innej instytucji?
    Sprzedajesz czy kupujesz?

    E.

  • 15. Data: 2017-02-10 08:34:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-10 o 00:14, Edel pisze:
    > Synku - deserowy talerzyk twojej babci odnosnie mojej dzialalnosci, zas
    > CEIDG mozesz w niego wlozyc. Skad ty jestes? Z US ZUS czy innej instytucji?
    > Sprzedajesz czy kupujesz?

    Co za bełkot. Porąbany gorzej niż Eligiusz Niewiadomski.

    --
    Liwiusz