    From: "Marcel-ak" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Polskie prawo drogowe [wulgarne]
    Date: Sat, 3 Sep 2005 18:04:32 +0200

    Witam,

    Polskie prawo jest popierdolone, wystarczy zobaczyć co się dzieje:
    http://motoryzacja.interia.pl/news?inf=662484
    Ja rozumiem, że zakaz prowadzenia pojazdów może dotyczyć także prowadzenia
    pojazdów, które nie wymagają prawa jazdy, np. rowerów, ale czy to słuszne?
    No, kurwa, jestem pewny, że nie! Lepiej, żeby taka osoba wsiadłą na rower,
    niż ponownie za kółko, a jest takich wielu, kara się tylko rowerzystów?
    Czemu? Nie chce się im łapać prawdziwych zbrodniarzy?! Skurwysyny! Czy jak
    przyłapią pijanego pieszego na drodze, to czy dostanie zakaz chodzenia?! I
    nie dziwo, że niektórzy spierdalają za granicę.
    Już o bramkach na autostradach nie wspomnę.

    Pozdrawiam.