  • 1. Data: 2003-01-21 12:22:22
    Temat: Polskie Centrum Marketingowe vs ja
    Od: Rafal <rafaltaras@poczta.(ciach)onet.pl>

    Witam

    Pewnego dnia otrzymałem przesyłkę reklamową z wydawnictwa
    Readers Digets czy jak tam go zwał przesyłkę reklamową.
    Nigdy nie podawałem temu wydawnictwu żadnych danych,
    więc zatelefonowałem do tego wydawnictwa z pytaniem z jakiego
    źródła posiadają moje dane.
    Jak się okazało wydawnictwo pozyskało te dane od Polskiego Centrum
    Marketingowego. Zatelefonowałem do tej firmy. Obiecali mi, że wyślą
    mi kopie dokumentu na którym to rzekomo dałem zgodę na wykorzystanie
    informacji o mnie na rzecz tej firmy. Jak dotąd nie otrzymałem żadnych
    informacji na ten temat. Kiedy telefonuję to obiecują wysłać mi ten dokument
    ale nie wysyłają.
    Skoro jestem pewny, że taki dokument nie istnieje to co powinienem zrobić
    aby "dokopać" tej firmie?

    Rafał

  • 2. Data: 2003-01-21 12:50:02
    Temat: Re: Polskie Centrum Marketingowe vs ja
    Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl>

    "Rafal" <rafaltaras@poczta.(ciach)onet.pl> wrote in message
    > Witam
    > Skoro jestem pewny, że taki dokument nie istnieje to co powinienem
    zrobić
    > aby "dokopać" tej firmie?

    Skarga na pismie do GIODO.

    Pozdrawiam
    Zonzi

  • 3. Data: 2003-01-21 14:33:09
    Od: Rafal <rafaltaras@poczta.(ciach)onet.pl>

    T.Zon wrote:

    > Skarga na pismie do GIODO.

    tak ale czy to coś da, poza tym że mnie usuną z bazy damych?

    Rafał

  • 4. Data: 2003-03-12 17:17:47
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    Rafal <rafaltaras@poczta.(ciach)onet.pl> skribis:

> [...]
    >Marketingowego. Zatelefonowałem do tej firmy. Obiecali mi, że wyślą
    >mi kopie dokumentu na którym to rzekomo dałem zgodę na wykorzystanie

    moze zamaiwales cudowny amulet od wrozki, albo wypelniales jakeis ankiety,
    na ktorych drobnym druczkiem bylo cos napisane o przetwarzaniu i
    udostepnianiu danych ?

    --
    Pozdrawiam, Leh.
    Uprawiales seks poza cialem?