    From: "Air Lord" <n o s p a m - a i r - l o r d @ g a z e t a . p l>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polisa posagowa
    Date: Sun, 8 Feb 2004 21:12:56 +0100

    Użytkownik "Filip K" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c062fh$q3h$2@opal.futuro.pl...

    > Witam, mam taka sama sytuacje.
    > We wtorek bede dzialal, bo mam juz przydzielone z polisy posagowej 800
    > zl. na pismie z PZU. Bede chcial jak najwiecej pieniedzy wyciagnac, jak
    > zadzialam to dam znac co mi sie udalo wykrzesac.

    W RZeszowie mój znajomy miał coś takiego , tylko jednocześnie dotyczyło to
    jego dwóch
    sióstr, tak że jego Ojcieć wyłożył na adwokata i sparwa trafila do sądu, też
    mu zaproponowali 800 zł,
    przed rozprawą zaproponowali 2000, a sąd przyznał coś około 13000 zł na 1
    osobę.
    Z tego co pamiętam to porównywali to że w okresie kiedy to zaczynali wpłacac
    stanowiło to jakąś czesc tam nowego samochodu itp itd.
    jedyne wyjście to sąd , bo inaczej nie dostaniesz swoich pieniedzy i
    zapenwiam
    że tutaj pieniądze na adwokata na pewni nie zostaną wyrzucone.

    Pozdawiam
    Air Lord