  • 1. Data: 2006-10-24 14:00:06
    Temat: Polisa PZU
    Od: "Barszcz" <w...@w...pl>

    Witam,
    Proszę o radę o w takiej sprawie.

    Sąsiadka obwinia mnie o zlanie mieszkania. Ja nie mam swojego
    ubezpieczonego.
    Zalanie nastąpiło podczas mojej nieobecność, byłem na wakacjach mam rachunki
    za wycieczkę.
    Nie widziałałem nawet powstałej szkody ( Pan z administracji, który zrobił
    opis szkody twierdzi, że jest to małe zalanie przy rurze)
    Dostałem pismo z PZU abym w ciągu 7 dni ustosunkował się do powstałej szkody
    (nie wiem ile domaga się sąsiadka) i że sprawę kierują do windykacji....
    Co mi tak naprawdę "grozi" ???

    Pozdrawiam
    Barszcz

  • 2. Data: 2006-10-24 14:21:33
    Temat: Re: Polisa PZU
    Od: "KC" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Barszcz" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Proszę o radę o w takiej sprawie.
    >
    > Sąsiadka obwinia mnie o zlanie mieszkania. Ja nie mam swojego
    > ubezpieczonego.

    tzn.- nie masz ubezpieczenia?

> [...]
    > Nie widziałałem nawet powstałej szkody ( Pan z administracji, który zrobił
    > opis szkody twierdzi, że jest to małe zalanie przy rurze)

    istotne jest to jaka była prawdziwa przyczyna szkody i czy poczuwasz się do
    winy.

    > Dostałem pismo z PZU abym w ciągu 7 dni ustosunkował się do powstałej
    > szkody (nie wiem ile domaga się sąsiadka) i że sprawę kierują do
    > windykacji....
    > Co mi tak naprawdę "grozi" ???

    o ile dobrze rozumiem to sąsiadka ma w PZU ubezpieczone mieszkanie.
    Jeżeli przyznasz się do winy lub PZU to udowodni, to po wypłacie
    odszkodowania sąsiadce Towarzystwu przysługuje prawo do regresu.

    KC