    From: "KC" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polisa PZU
    Date: Tue, 24 Oct 2006 16:21:33 +0200

    Użytkownik "Barszcz" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ehl6ab$fls$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Proszę o radę o w takiej sprawie.
    >
    > Sąsiadka obwinia mnie o zlanie mieszkania. Ja nie mam swojego
    > ubezpieczonego.

    tzn.- nie masz ubezpieczenia?

    > Zalanie nastąpiło podczas mojej nieobecność, byłem na wakacjach mam
    > rachunki za wycieczkę.
    > Nie widziałałem nawet powstałej szkody ( Pan z administracji, który zrobił
    > opis szkody twierdzi, że jest to małe zalanie przy rurze)

    istotne jest to jaka była prawdziwa przyczyna szkody i czy poczuwasz się do
    winy.

    > Dostałem pismo z PZU abym w ciągu 7 dni ustosunkował się do powstałej
    > szkody (nie wiem ile domaga się sąsiadka) i że sprawę kierują do
    > windykacji....
    > Co mi tak naprawdę "grozi" ???

    o ile dobrze rozumiem to sąsiadka ma w PZU ubezpieczone mieszkanie.
    Jeżeli przyznasz się do winy lub PZU to udowodni, to po wypłacie
    odszkodowania sąsiadce Towarzystwu przysługuje prawo do regresu.

    KC