  • 21. Data: 2005-09-23 00:12:35
    Temat: Re: Policja zabrala mi komputer.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ale co do makr to prawda - zapomniałem o nich, bo nie używam ;)

    Eee, to ty w takim razie w ogóle nie używać Offica.

  • 22. Data: 2005-09-23 00:21:32
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 22.09.2005 Raf256 <s...@r...com.invalid> napisał/a:

    > A można było zainstalować Linuxa.

    Hmmmm.
    Mozna BY było. Gdyby nie wykładowcy którzy nakazują oddawanie prac w
    konkretnych formatach/dla konkretnych środowisk. Niestety. To nie USA.

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 23. Data: 2005-09-23 00:24:20
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 22.09.2005 Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał/a:
    > MegaROTFL
    > Tak się przypadkiem składa, że OpenOffice obsługuje wszystkie formaty
    > M$Office i jeszcze parę innych na dokładkę.

    Oooo ;) Sie znalazl znawca ;)
    Dzisiaj pol dnia sie pieprzylismy z wydrukowaniem poprawnie wzorow
    matematycznych, eksportujac do rozmaitych formatow ;)

    Po eksporcie do .doc wszystko trafial szlag, po eksporcie do .pdf wzory
    nabieraly nowych ksztaltow - zamiast calki mielismy u z umlautem ;)

    A tak przy okazji - sproboj kiedys zrobic prezentacje nieco bardziej
    skomplikowana w OpenOffice, wyeksportuj ja do Microsoft Powerpointa i
    uruchom, a potem popatrz jak sie pierdoli ;)

  • 24. Data: 2005-09-23 00:24:45
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 23.09.2005 Raf256 <s...@r...com.invalid> napisał/a:
    > Racja, ale do zapisania sprawozadania wystarczy (problemy są raczej przy
    > importowaniu). Są też dobrze zdefiniowane formaty jak rtf czy wreszcie PDF.

    Ile postawisz na to stwierdzenie? ;)

  • 26. Data: 2005-09-23 00:25:34
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <s...@v...icpnet.pl>
    Friday 23 of September 2005 02:21

    > Hmmmm.
    > Mozna BY było. Gdyby nie wykładowcy którzy nakazują oddawanie prac w
    > konkretnych formatach/dla konkretnych środowisk. Niestety. To nie

    Ja piszę aplikacje .exe dla windows pod linuxem... Jak się chce to można :)
    Niewiele pracy aby to sobie ustawić.

    --
    Rafał Maj

  • 25. Data: 2005-09-23 00:25:34
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    > No popatrz. W takim razie ja mam gdzieś zainstalowanego Demona Cudownej
    > Przemiany, bo U Mnie Działa.

    Uzywasz zaawansowanych funkcji edytora?
    Jesli nie, to sie nie wypowiadaj ;)

  • 27. Data: 2005-09-23 00:26:28
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <s...@v...icpnet.pl>
    Friday 23 of September 2005 02:24

    > Po eksporcie do .doc wszystko trafial szlag, po eksporcie do .pdf wzory
    > nabieraly nowych ksztaltow - zamiast calki mielismy u z umlautem ;)

    Coś namieszaliście ;-) No to wydrukować do .ps czy innego .eps i z tego .pdf

    > A tak przy okazji - sproboj kiedys zrobic prezentacje nieco bardziej
    > skomplikowana w OpenOffice, wyeksportuj ja do Microsoft Powerpointa i
    > uruchom, a potem popatrz jak sie pierdoli ;)

    Zapisać jako serię obrazków czy .html.

    --
    Rafał Maj

  • 28. Data: 2005-09-23 00:33:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > Eee, to ty w takim razie w ogóle nie używać Offica.

    Wiesz, jak dla mnie aktywne składniki w dokumentach to jest w ogóle
    chory pomysł.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 29. Data: 2005-09-23 00:36:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Raf256 wrote:

    > Racja, ale do zapisania sprawozadania wystarczy (problemy są raczej przy
    > importowaniu). Są też dobrze zdefiniowane formaty jak rtf czy wreszcie PDF.

    PDF-em to ty mnie w ogóle nie denerwuj, bo pomysły Adobe przyprawiają
    mnie o wybitnie nielegalne myśli ;-/

  • 30. Data: 2005-09-23 00:43:08
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    > Coś namieszaliście ;-) No to wydrukować do .ps czy innego .eps i z tego .pdf

    My? ;) Mam Ci podesłać ten plik? ;)

    > Zapisać jako serię obrazków czy .html.

    I nie uzyskać zaliczenia BO MA BYĆ w .pps ;)