  • 1. Data: 2005-09-22 19:36:07
    Temat: Re: czy poszkodowanego informuje sie o wyroku?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    m...@g...pl napisał(a):

    > temu). Ja zeznawałem jako świadek. Wyroku nie znam. Czy powinienem otrzymać
    > powiadomiwnie o wyroku? Albo chociaż o zakończeniu sprawy?

    NIE.
    Wyklucza to to, że byłeś tam w charakterze świadka.

    ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 2. Data: 2005-09-22 20:05:44
    Temat: czy poszkodowanego informuje sie o wyroku?
    Od: <m...@g...pl>

    Zostałem okradziony.
    Złodzieja złapano i podobno już skazano (podobno - bo to było około 1 rok

  • 3. Data: 2005-09-22 20:59:50
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > temu). Ja zeznawałem jako świadek. Wyroku nie znam. Czy powinienem otrzymać
    > powiadomiwnie o wyroku? Albo chociaż o zakończeniu sprawy?

    Powinieneś otrzymać zawiadomienie o wniesieniu aktu oskarżenia. Jeśli nie
    przystępujesz wówczas do postepowania w charakterze oskarżyciela posiłkowego -
    nie jesteś stroną i nie przysługują ci jej prawa.

  • 4. Data: 2005-09-25 18:50:34
    Temat: Re: czy poszkodowanego informuje sie... Ale nie bylem siwadkiem!
    Od: <m...@g...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dgv0ur$s4e$1@inews.gazeta.pl...

    > NIE.
    > Wyklucza to to, że byłeś tam w charakterze świadka.
    >
    > ;)

    Ale świadkei byłem tylko jeden raz i to na pierwszej rozprawie. Potem jak
    sie poszedłem dowiedzieć do powidzieli mi w sądzie, że złodziej wniósł
    apelacje. I potem już mnie nie wzywano. nie wiem kiedy była 2 rozporawa,
    kiedy zapadł prawomocny wyrok. Na apelacyjnej nie byłem i zeznaawałem.
    Czy nie powinii mnie jednak poiformowoać?