  • 11. Data: 2005-09-22 21:11:50
    Temat: Re: Policja zabrala mi komputer.
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > No popatrz. W takim razie ja mam gdzieś zainstalowanego Demona Cudownej
    > Przemiany, bo U Mnie Działa.

    Andrzeju pytanie zupełnie OT. Jak go (OO win) zmusić, żeby poprawnie
    czytał wieloarkuszowe excele z makrami. Arkusz do faktur nie chce się ni
    czorta poprawnie uruchamiać. Jakiś plugin? (albo odsyłacz do www)

    MAc

  • 12. Data: 2005-09-22 21:26:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    mariposa doux napisał(a):

    > Oj Rafik, normalnie rozluzniasz. To by mial o 800 zlotych mniej
    > wyliczone...

    To ile tego softu musialo byc na 58 tys... ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2005-09-22 21:28:56
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Jotte wrote:

    > To nieprawda. Niektórych wcale, a pozostałe często z błędami.

    MS Office czasem nie obsluguje swoich formatów, a jak obsluguje to
    potrafi tak milutko rozpitolic wszystko, ze az strach. A ja od ponad 2
    (od wersji 1.0) lat uzywam OO i musze powiedziec, ze skonczyly sie moje
    problemy z formatami dokumentów...

    Jak wysylam komus to klikam "make PDF now" ;)

    --
    Ruchomy Zamek Hauru (Hauru no ugoku shiro) ..... http://tiny.pl/qlnw
    ________________

  • 14. Data: 2005-09-22 21:32:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał w wiadomości news:dgv677$og6$1@opal.futuro.pl...

    > No popatrz. W takim razie ja mam gdzieś zainstalowanego Demona
    Cudownej
    > Przemiany, bo U Mnie Działa.

    Działa w odniesieniu do prostych dokumentów. Spróbuj przekonwertować
    choćby formularz, jakieś makro czy bardziej skomplikowaną tabelkę, a
    przekonasz się, że niestety się kaszani wszystko.

  • 15. Data: 2005-09-22 21:36:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Działa w odniesieniu do prostych dokumentów. Spróbuj przekonwertować
    > choćby formularz, jakieś makro czy bardziej skomplikowaną tabelkę, a
    > przekonasz się, że niestety się kaszani wszystko.

    Z tabelkami póki co nie miałem problemów.

    Ale co do makr to prawda - zapomniałem o nich, bo nie używam ;)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 16. Data: 2005-09-22 21:57:26
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Mithos wrote:

    > To ile tego softu musialo byc na 58 tys... ?

    jakis fotoszop, 3d max, amaya, director, autocadm ups, chyba
    przedobrzylem juz ;)

    nie liczac mp3 po ile? po 5 zlotych sztuka chyba licza, filmy nie wiem
    po ile...

  • 17. Data: 2005-09-22 22:55:46
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    ---- Dobrze ze mu nie policzyli filmow po kosztach produkcji :))

  • 18. Data: 2005-09-23 00:05:09
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    mariposa doux <4...@g...pl> Thursday 22 of September 2005
    22:15

    > To by mial o 800 zlotych mniej wyliczone...

    ...oh, to był skrót myślowy, ogólnie oprogramowanie OS lub inne darmowe

    --
    Rafał Maj

  • 19. Data: 2005-09-23 00:05:51
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Bert <dgv4nj$kjg$1@atlantis.news.tpi.pl> Thursday 22 of September 2005 22:37

    > Nie moznabylo, bo wykladowca nie odczyta formatow z OpenOffica.
    > I mojego sprawozdania nie przyjmie. ot co.

    E tam, to zapisuj do .doc i .pdf oraz .txt dla pewności.

    --
    Rafał Maj

  • 20. Data: 2005-09-23 00:06:35
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Jotte <dgv5eq$859$1@news.dialog.net.pl> Thursday 22 of September 2005 22:50

    > To nieprawda. Niektórych wcale, a pozostałe często z błędami.

    Racja, ale do zapisania sprawozadania wystarczy (problemy są raczej przy
    importowaniu). Są też dobrze zdefiniowane formaty jak rtf czy wreszcie PDF.

    --
    Rafał Maj