  • 21. Data: 2004-06-23 21:29:45
    Temat: Re: Policja wiele może...
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    seb wrote:
    > Owszem, za zgoda, tylko, że jeśli odmówi - przysługuje zażalenie i ciekawe,
    > jak się wybroni.

    Normalnie. Dobro tego postępowania wymaga. W postępowaniu
    przygotowawczym strony nie mają swobodnego dostępu do akt.

    KG

  • 22. Data: 2004-06-23 21:31:42
    Od: "seb" <sebian @ wywal.to.poczta.onet.pl>

> [...]
    a ja nie :)

    seb

  • 23. Data: 2004-06-23 21:33:26
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    seb wrote:
    > OK, ale tak jak wspomniałem - przysługuje zażalenie, i w pierdołowatych
    > sprawach nie wybroni się.

    Jakoś wątpię :)

    KG

  • 24. Data: 2004-06-23 21:47:33
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl>

    > Oddaje sprawiedliwość w tej sprawie, mój błąd, chociaż ni diabła nie wiem
    > jaka róznica jest między śledztwem a dochodzeniem :)

    Dochodzenie jest mniej formalne od sledztwa. Inne sa terminy. Prowadzi sie
    je co do roznych spraw. Itd. itp.
    Roznic jest wiele.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 25. Data: 2004-06-23 22:54:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "M" <t...@c...onet.pl> napisał w wiadomości

    Z aktami postępowania zapoznaje się podejrzanego na jego końcu. To
    ostatnia czynność procesowa, bo po jej dokonaniu nie wolno już nic robić,
    a jeśli się coś zrobi, to trzeba na nowo zapoznawać. Wcześniej podejrzany
    wglądu w te akta nie ma. Nie musi pisać wniosku o zapoznanie, ale może
    napisać, ze nie chce się zapoznać. Ba, wysyła mu się wezwanie z
    wyprzedzeniem 7 dni i jak się nie stawi, to to wystarczy. Jego sprawa.