  • 31. Data: 2005-09-18 22:29:19
    Temat: Re: Policja - równi i równiejsi.
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 18/09/2005 01:31, Robert Tomasik wrote :
    > Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > pieszych

    > Wykroczeniem jest wejście na czerwonym świetle (lub pulsującym
    > zielonym), nie zaś przebywanie na tym przejściu.

    Z rozporządzenia wynika, że zakaz wejścia na przejście jest tylko przy
    czerwonym:

    § 98 ust. 2. Sygnały świetlne dla pieszych nadawane przez sygnalizator
    S-5 oznaczają:
    1) sygnał zielony - zezwolenie na wejście na przejście dla pieszych,
    przy czym sygnał zielony migający oznacza, że za chwilę zapali się
    sygnał czerwony i pieszy jest obowiązany jak najszybciej opuścić przejście,
    2) sygnał czerwony - zakaz wejścia na przejście.

    Moim zdaniem więc wejście na jezdnię przy migającym zielonym
    wykroczeniem nie jest.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    All that is necessary for the triumph of evil is that good men do

  • 32. Data: 2005-09-19 03:01:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Bzdura ... Ja jeżdżę BMW :>
    > Łamię przepisy na gminnie ... w 99 % ratuje mnie CB RADIO.
    > Zatrzymano mnie w ciągu roku 2005 2 krotnie :
    >
    > 1. Wyprzedzanie na podwójnej ciągłej na zakręcie + przekroczenie o 70
    > km/h - 0 pkt 0 PLN - szerokiej drogi ;)

    Też masz się czym chwalić :-(

    Dresiarska jazda - umcy-umcy też ci w głośniki podczas takiej
    'fantazyjnej' jazdy leci?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 33. Data: 2005-09-19 07:58:57
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    lynx napisał(a):

    > a w której gminie wokół Wrocławia łamiesz te przepisy ?

    Gmina WROCŁAW :)
    Sorki za zonka ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 34. Data: 2005-09-19 07:59:49
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Też masz się czym chwalić :-(

    Cóż ... NC

    > Dresiarska jazda - umcy-umcy też ci w głośniki podczas takiej
    > 'fantazyjnej' jazdy leci?

    Tak .. zwłaszcza, że nie mam radia ;)
    Jak mam , to nie umca umca, ale na full np czerwone gitary.

  • 35. Data: 2005-09-22 06:52:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Stasio Podróżnik B...@o...pl ...

    > 1. Wyprzedzanie na podwójnej ciągłej na zakręcie + przekroczenie
    > o 70 km/h - 0 pkt 0 PLN - szerokiej drogi ;)
    >
    > Trzeba mieć fantazję dziadku ;) Bajer i jeszcze raz bajer ...
    > Fakt - masz po prostu pecha ;)

    chcesz sie zabic, zabic kogos, czy zwyczajnie robisz to zeby pochwalic sie
    na listach dyskusyjnych????
    Moze lepiej fantazje wykorzystac do wyobrazenia sobie ewentualnych skutków
    takiego wyprzedzania?

    "_")
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"
    Platon