  • Data: 2004-07-23 11:15:06
    Temat: Policja mnie złapała na seksie w lesie
    Od: "geo" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Wczoraj wjechałem sobie z panienką do lasu (w dzień), w sumie nie daleko od
    drogi, ale napewno nie było to rzucające się w oczy. Mam wrażenie, że
    specjalnie czekali by tam wjechać. Przyłapali nas na bara-bara. Padły hasła, że
    sporządzają wniosek so sądu, jakiś dzielnicowy przyjdzie do domu i miejsca
    pracy itp.
    Jak wygląda sporządzenie takiego wniosku? (chodzi o to czy napisali naprawdę
    czy ściemniali). Jakie sankcje mnie czekają? Jak się bronić?

    pzdr geo