  • 31. Data: 2006-06-11 19:56:31
    Temat: Re: Policja, konfiskata komputera...i nie tylko.
    Od: Szarak <s...@w...to.interia.pl>

    Dnia 11.06.2006 20:28 PiotRek napisał(a):
    > Aha, to jak nie podam im hasła, to mogą mnie spałować,
    > poszczuć psem, użyć armatki wodnej i strzelać do mnie
    > gumowymi kulkami? Ciekawe... :-)

    I stratować końmi ;)

  • 32. Data: 2006-06-11 22:41:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > zauwaz, ze "moga" - i prawdopodobnie nic sie nie stanie w klasycznym
    > przypadku. gdybynatomiast w twojej glowie byl klucz, ktory rozbroi
    > bombe, podlozona jeszcze nie wiadomo gdzie ale w tlocznym miejscu, to
    > mysle, ze wtedy mogliby cie palowac, wyrywac paznokcie i takie tam ;)

    ROTFL

    Mniej tanich filmów i komiksów - będzie lepiej dla ciebie ;)

  • 33. Data: 2006-06-12 06:35:44
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > ROTFL

    zauwaz ---> ;)

    > Mniej tanich filmów i komiksów - będzie lepiej dla ciebie ;)

    Ja tylko zauwazam, ze wymienione dzialania i srodki moga byc i beda
    uzyte proporcjonalnie do sytuacji. Palowac beda kiboli, albo gornikow
    rozwalajacych starowke i ich beda polewac woda, a nei czlowieka, ktory
    ma wizyte odnosnie podejrzenia posiadania nielegalnych programow...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 34. Data: 2006-06-12 10:52:48
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > zauwaz ---> ;)

    > Ja tylko zauwazam, ze wymienione dzialania i srodki moga byc i beda
    > uzyte proporcjonalnie do sytuacji.

    w omawianej przez ciebie sytuacji jezlei bomba miala by wybuchnac lada
    chwila to raczej skorzystano by ze stanu wyzszej koneicznosci, w
    przypadkach przeszukania zabrania tego chocby artykul ktory wymaga
    poszanowania dla czlowieka u ktorego dokonuje sie przeszukania.

    Powyzsze to nic w propownaniu z uprawnieniami agentow CBA.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 35. Data: 2006-06-12 16:59:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > zauwaz ---> ;)

    Bardziej mi chodzi o te bomby i paznokcie ;)

    > Ja tylko zauwazam, ze wymienione dzialania i srodki moga byc i beda
    > uzyte proporcjonalnie do sytuacji. Palowac beda kiboli, albo gornikow
    > rozwalajacych starowke i ich beda polewac woda,

    A to bym powitał z owacjami - wandali należy demolować ;->

  • 36. Data: 2006-06-12 17:23:56
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Bardziej mi chodzi o te bomby i paznokcie ;)

    No z tymi paznokciami to tak napisalem, zeby to zobrazowac ;)

    > A to bym powitał z owacjami - wandali należy demolować ;->

    Chyba sie powoli za nich biora. Szkoda, ze dotarlo dopiero jak
    zdemolowali starowke. Mam nadzieje, ze jesliby przypadkiem doszlo do
    tego, co gornicysie odgrazali (ze zrobia wiekszy rozpie...ol na starowce
    niz kibole) to policja zareaguje rownie stanowczo...

  • 37. Data: 2006-06-12 18:16:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > zdemolowali starowke. Mam nadzieje, ze jesliby przypadkiem doszlo do
    > tego, co gornicysie odgrazali (ze zrobia wiekszy rozpie...ol na starowce
    > niz kibole) to policja zareaguje rownie stanowczo...

    Oby, oby... Takich wandali to na początek należałoby potraktować
    gumowymi kulami, lodowatą wodą i gazem. A w zapasie mieć ostrą amunicję.

  • 38. Data: 2006-06-13 08:13:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > No z tymi paznokciami to tak napisalem, zeby to zobrazowac ;)

    > Chyba sie powoli za nich biora. Szkoda, ze dotarlo dopiero jak
    > zdemolowali starowke.

    jezlei masz na mysli sady 24 godzinne to akurat dotyczy to wiekszosci
    drobnych przestepstw a anie tylko stadionowego huliganstwa (jest to
    manipulacja ziobry)
    i w bardzo istotnym stopsniu sie przyczyni do powiekszenia statystyk
    osob niewinnie skazanych. Nie mozna leczyc swoich kompleksow ZA WSZELKA
    CENE. Lepiej wypuscic stu winnych niz skazac jednego neiwinnego a jak
    ktos wterdzi inaczej to zycze mu z calego serca by sie znalazl na
    meijscu tego jednego :-)

    P.

  • 39. Data: 2006-06-13 09:18:16
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba sie powoli za nich biora. Szkoda, ze dotarlo dopiero jak
    > zdemolowali starowke.

    Czy się biorą, to się okaże dopiero w środę, jak znów przyjadą do stolicy
    górnicy.

    EWa

  • 40. Data: 2006-06-13 09:44:01
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):

> [...]
    > CENE. Lepiej wypuscic stu winnych niz skazac jednego neiwinnego a jak
    > ktos wterdzi inaczej to zycze mu z calego serca by sie znalazl na

    ps. takie sady odbieraja szanse sktecznej obrony przed sadem I isnatncji
    co jest wbrew konstytucji, i chcialbym zaznaczyc ze
    ta obrona to takze prywatne sledztwa przeprowadzane czasem przez dobrych
    obroncow.

    P.