  • 41. Data: 2006-06-13 09:45:11
    Temat: Re: Policja, konfiskata komputera...i nie tylko.
    Od: Szarak <s...@w...to.interia.pl>

    Dnia 13.06.2006 11:18 Ero Walensdorf napisał(a):
    > Czy się biorą, to się okaże dopiero w środę, jak znów przyjadą do stolicy
    > górnicy.

    A może Młoda Wesz Polska zorganizuje kontrdemonstrację? Ale by były
    jaja. Dobrze, że nie mieszkam w Warszawie, hehe.

    Szarak

  • 42. Data: 2006-06-13 10:48:04
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Szarak wrote:

    > A może Młoda Wesz Polska zorganizuje kontrdemonstrację? Ale by były
    > jaja.

    No niech zorganizuja i co? Uderza gornika to ich gornicy zabija -
    przejda po tych skinach niczym czolg przez siano jedzie.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 43. Data: 2006-06-13 11:08:05
    Od: Jacek Karczmarczyk <j...@b...pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > No niech zorganizuja i co? Uderza gornika to ich gornicy zabija -
    > przejda po tych skinach niczym czolg przez siano jedzie.

    No i chyba to by były właśnie te jaja, o które Szarakowi chodziło ;)

    --
    Jacek Karczmarczyk
    "Podoba mi sie to, co panowie mowia, ze sie podoba..." / Rejs

    [ http://larch.nazwa.pl ]

  • 44. Data: 2006-06-13 12:06:50
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jacek Karczmarczyk wrote:

    > No i chyba to by były właśnie te jaja, o które Szarakowi chodziło ;)

    aaaa to jestem za. Koniec MW juz blisko ;)

  • 45. Data: 2006-06-13 16:21:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > No niech zorganizuja i co? Uderza gornika to ich gornicy zabija -
    > przejda po tych skinach niczym czolg przez siano jedzie.

    No to chyba dobrze? Gietrychjugend górnicy wyeliminują, a górników
    wyeliminuje aparat sprawiedliwości - w końcu za zabicie człowieka
    paragrafy są solidniejsze, niż te za demolkę ;->