  • 11. Data: 2009-06-09 11:48:51
    Temat: Re: Policja czeka na zwiawiadomienie...
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > a najlepsze jest to ze w artykule z dzisiaj jest napisane ze na
    > obdukcji jeszcze nie byla :)

    pewnie wyjdzie na koniec, ze to nie trzech tylko jeden,
    w dodatku Kurski, i to nie bylo uderzenie w posladek
    tylko przyjacielski uscisk :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 12. Data: 2009-06-09 12:18:21
    Od: tomasz karśnicki <t...@w...pl>

    > Generalnie to ktoś tu mocno ktęci i za jakiś czas wyjdzie, że sprawa
    > została wymyślona.

    przypomina mi się sprawa pewnego prezydenta pewnego miasta na górnym
    śląsku, który został pobity przez swoje alter ego ...
    tomasz

  • 13. Data: 2009-06-09 12:20:53
    Od: tomasz karśnicki <t...@w...pl>

    > Na ktoryms z portali (nie pamietam, onet, interia,..) bylo rano napisane, że
    > została ciężko pobita i
    > po obdukcji poszla do domu.

    a może ... mąż jej wtłukł, że bawi się w politykę, a w domu nie ma
    obiadu. głupio jej teraz donosić tak na ślubnego :)
    tomasz

  • 14. Data: 2009-06-09 17:10:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    VoyteG pisze:
    > "Jak dotychczas obdukcji nie ma i nie ma zawiadomienia o przestępstwie
    > "
    >
    > Cały kraj z serwisów interntetowych, wiadomości radiowych i tv wie , a
    > policja tego nie wie i czeka aż ja ktoś zawiadomi?

    Póki oficjalnie ofiara się nie zgłosi, to oficjalnie policja nic nie wie.

    A bez obdukcji to nie wiadomo, czy ścigane z urzędu, czy też z
    oskarżenia prywatnego.

    Jakbym policja każdą plotkę badała...

  • 15. Data: 2009-06-10 10:22:34
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 9 Cze, 19:10, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Póki oficjalnie ofiara się nie zgłosi, to oficjalnie policja nic nie wie.

    A jakie znaczenie ma czy oficjalnie czy nie oficjalnie? Absurdem jest,
    gdy policjant wypowiada się w tv o zagadnieniu z niemal detalami, ale
    "nie moze podjac krokow, bo nie zostal zawiadomiony". To nie może
    przeczytać pierwszej z brzegu gazety i sam się zawiadomić?

    > A bez obdukcji to nie wiadomo, czy ścigane z urzędu, czy też z
    > oskarżenia prywatnego.
    >
    > Jakbym policja każdą plotkę badała...

    Gdyby badała każda informację o potencjalnym przestępstwie, to wtedy
    by takich informacji mniej było, bo ludzie częściej powstrzymywaliby
    się od wprowadzania w błąd w obawie przed ewentualnymi konsekwencjami.
    Nawet gdybyśmy skupili się na wydarzeniach mocno nagłośnionych przez
    media. A tak, to wszyscy wiedza, a policja "nie wie". To co to za
    policja?

  • 16. Data: 2009-06-10 10:32:44
    Od: spp <s...@o...pl>

    VoyteG pisze:

> [...]
    > "nie moze podjac krokow, bo nie zostal zawiadomiony". To nie może
    > przeczytać pierwszej z brzegu gazety i sam się zawiadomić?

    A jeżeli Twoja żona zabierze Ci pięć stów które otrzymałeś w darowiźnie
    z portfela i policjant się o tym dowie od sąsiadki to jest to
    wystarczające do wszczęcia postępowania?

    Wygląda na to, że całe zajście zostało nieźle rozdmuchane i chyba ktoś
    uświadomił kobiecie, że zgłaszanie przestępstwa które nie zostało
    popełnione jest karalne.

    --
    spp

  • 17. Data: 2009-06-10 13:23:04
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 10 Cze, 12:22, VoyteG <V...@h...com> wrote:
> [...]
    > "nie moze podjac krokow, bo nie zostal zawiadomiony". To nie może
    > przeczytać pierwszej z brzegu gazety i sam się zawiadomić?

    No w tym wypadku detale są aż głowa boli - policjant ma się zawiadomić
    o czym? O brutalnym pobiciu, czy kopnięciu w nogę? Które nastąpiło w
    piątek czy w sobotę? Po którym poszkodowana udała się do szpitala na
    obdukcję czy do fryzjera i udzielić wywiadu?

    --
    Regards
    Matt

  • 18. Data: 2009-06-10 15:20:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    VoyteG pisze:

> [...]
    > "nie moze podjac krokow, bo nie zostal zawiadomiony". To nie może
    > przeczytać pierwszej z brzegu gazety i sam się zawiadomić?

    Nie. Bo może np. otworzyć jakiegoś tabloida i zacząć szukać Yeti albo UFO.

    > Gdyby badała każda informację o potencjalnym przestępstwie, to wtedy
    > by takich informacji mniej było, bo ludzie częściej powstrzymywaliby
    > się od wprowadzania w błąd w obawie przed ewentualnymi konsekwencjami.

    ROTFL

    > Nawet gdybyśmy skupili się na wydarzeniach mocno nagłośnionych przez
    > media. A tak, to wszyscy wiedza, a policja "nie wie". To co to za
    > policja?

    Lepsza od ciebie.