  • 1. Data: 2006-02-26 09:01:08
    Temat: co na opakowaniu?
    Od: "dodi" <f...@i...pl>

    Poszukuje informacji co powinno sie znaleźć na opakowaniu produktu
    (budowlanego),

    1/Czy trzeba pisać że wyprodukowano w Polsce czy wystarczy UE?

    2/Czy muszą na opakowaniu dane producenta czy wystarczy nazwa produktu i
    atesty?

    dziekuje

    dod

  • 2. Data: 2006-02-26 10:11:57
    Temat: Re: co na opakowaniu?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    dodi napisał(a):
> [...]
    >
    > 1/Czy trzeba pisać że wyprodukowano w Polsce czy wystarczy UE?
    >
    > 2/Czy muszą na opakowaniu dane producenta czy wystarczy nazwa produktu i

    napisz ze nie jest przeznaczone do jedzenia, najlepiej narysuj, pewna
    osoba jest tak zafascynowana ameryka ze bym sie nie zdziwlil gdyby
    wprowadzila
    tak asburdalne odszkodowania jak w stanach, np za oparzenie kawa, czy
    przytycie przy nadmiernym obzeraniu sie w mcDonaldzie.

    P.

  • 3. Data: 2006-02-26 10:30:59
    Od: "dodi" <f...@i...pl>

> [...]
    > tak asburdalne odszkodowania jak w stanach, np za oparzenie kawa, czy
    > przytycie przy nadmiernym obzeraniu sie w mcDonaldzie.

    heh thx ale troszki nie na moje pytanie :)

    dod

  • 4. Data: 2006-02-26 11:21:38
    Od: Abuk <n...@o...pl>

    dodi napisał(a):
    > Poszukuje informacji co powinno sie znaleźć na opakowaniu produktu
    > (budowlanego),
    >
    > 1/Czy trzeba pisać że wyprodukowano w Polsce czy wystarczy UE?
    O ile pamiętam, jest wybór. Można pisać albo Made in Poland albo Made in EU

    J.K.