  • 1. Data: 2003-08-03 07:35:34
    Temat: wynajem mieszkania - odstapienie od umowy
    Od: "decr" <d...@w...pl>

    Prosze o pomoc w nastepujacej sprawie:
    kilka dni temu wynajalem mieszkanie od osoby fizycznej. W umowie zostal
    okreslony czas wynajmu do 31.01.2004, czynsz 600 zl/m-c oraz kaucja 400 zl.
    Z waznych powodow rodzinnych musze wyjechac i nie bede mogl kozystac a nawet
    opiekowac sie tym mieszkaniem.
    Czy moge odstapic od umowy najmu, jezeli tak to w jakim terminie, czy
    poniose wtedy jakies koszty itd.

    Jest to dla mnie sprawa wazna i pilna, jeszcze raz prosze o pomoc.
    Marek

  • 2. Data: 2003-08-04 04:12:00
    Temat: Re: wynajem mieszkania - odstapienie od umowy
    Od: "beny76" <b...@w...pl>

    w umowie powinien byc okreslony termin wypowiedzenia umowy, ktory obowiazuje
    strony. jezeli nie ma to na pewno musisz odwolac sie do Kodeksu cywilnego

    pozdr. beny76

  • 3. Data: 2003-08-04 06:02:46
    Od: "decr" <d...@w...pl>

    Nikt nie chce czy nie potrafi mi pomoc?