  • 1. Data: 2005-11-21 15:48:51
    Temat: NIe przyznali mi adwokata z urzędu (s. Pracy) co robić, bo jestem lewy.
    Od: "pracek" <p...@o...pl>

    Na pierwszym posiedzeniu sądu (sąd pracy) sędzia odrzucił mój wniosek o
    pełnomocnika z urzędu, napisałem odwołanie, sąd okręgowy znów odrzucił.
    (dziś otrzymałem poleconym tę decyzję, a jutro rozprawa )
    A ja nic nie wiem, i nie wiem co robić dalej.

  • 2. Data: 2005-11-22 07:38:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    pracek napisał(a):
> [...]
    > (dziś otrzymałem poleconym tę decyzję, a jutro rozprawa )
    > A ja nic nie wiem, i nie wiem co robić dalej.

    A przypadkiem nie odmówiono ci z powodu oczywistej bezzasadności
    powództwa? Bo jeśli tak to zastanów się na tym.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."