  • 1. Data: 2005-01-07 12:36:06
    Temat: Podział majątku po rozwodzie
    Od: "macart" <m...@n...pl>

    witam szanownych grupowiczow
    Jestem w trakcie rozwodu .Pozew wniosla zona bez orzekania o winie ,ja
    natomiast bede dozyl do rozwodu z jej winy .Moje pytanie dotyczy majatku
    ruchomego wiekszosc rzeczy zakupilen nie bedac jeszcze zonatym czy te rzeczy
    (pralka ,lodowka ,telewizor) sa czesicia majatku wspolnego ? I drugie
    pytanie wnioslem wklad do spoldzielni mieszkaniowej bedac juz po slubie
    jednak pieniadze na ten wklad pochodzily wylacznie z mojej pracy - zona nie
    pracowala czy mieszkanie wg sadu jest wspolne i co zrobic jesli sad dokona
    podzialu w ten sposob ze mi nalezy sie jeden pokoj czy nie mozna wnioskowac
    o sprzedaz tego udzialu czlonkowskiego i ewentualny podzial gotowki ? Pewnie
    istotne w sprawie jest rowniez ze posiadamy maloletnie dziecko .Sad
    oczywiscie przyzna opieke nad dzieckiem matce.
    Dziekuje za wszystkie ewentualne rady i sugestie

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-08 00:10:41
    Temat: Re: Podział majątku po rozwodzie
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "macart" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    rzeczy
    > (pralka ,lodowka ,telewizor) sa czesicia majatku wspolnego ?

    :) przedmioty powyzsze mimo, ze nabyte przed beda majatkiem wspolnym

    I drugie
    > pytanie wnioslem wklad do spoldzielni mieszkaniowej bedac juz po slubie
    > jednak pieniadze na ten wklad pochodzily wylacznie z mojej pracy

    wynagrodzenie za prace jest majatkiem wspolnym

    - zona nie
    > pracowala czy mieszkanie wg sadu jest wspolne

    oczywiscie

    i co zrobic jesli sad dokona
    > podzialu w ten sposob ze mi nalezy sie jeden pokoj czy nie mozna
    wnioskowac
    > o sprzedaz tego udzialu czlonkowskiego i ewentualny podzial gotowki ?

    to zalezy od tego co na ten temat ma do powiedzenia druga strona

    Pewnie
    > istotne w sprawie jest rowniez ze posiadamy maloletnie dziecko .

    bardzo istotne

    Sad
    > oczywiscie przyzna opieke nad dzieckiem matce.

    skad ta pewnosc?

    Sandra