  • 11. Data: 2009-11-25 09:39:01
    Temat: Re: Podział Polski na strefy OC - zgodny z Konstytucją?
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 25, 10:33 am, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > A nie od miejsca zarejestrowania pojazdu?
    >
    > j.
    >
    > --

    Przedewszystkim zalezy od ryzyka. Skladka ubezpieczenia to jest cena
    jaka placimy za to, ze ktos za nas zobowiazuje sie pokryc koszty
    wynikajace ze zdarzenia X. Jesli z modelu statystycznego wynika, ze
    mieszkaniec Wroclawia jest bardziej "szkodowy" niz mieszkaniec Zabrza
    - to mowi sie trudno i trzeba placic wyzsza cene. Co tu ma rownosc
    wobec prawa do rzeczy? ;) ;) ;)

  • 12. Data: 2009-11-25 09:45:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    BK napisał(a):

> [...]
    > mieszkaniec Wroclawia jest bardziej "szkodowy" niz mieszkaniec Zabrza
    > - to mowi sie trudno i trzeba placic wyzsza cene. Co tu ma rownosc

    Powyższe to odpowiedz na pytanie czy stawka oc zalezy od miejsca
    zamieszkania wlasciciela pojazdu czy tez zalezy od miejsca
    zarejestrowania pojazdu?

    j.

  • 13. Data: 2009-11-25 10:09:36
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 25, 10:45 am, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Powyższe to odpowiedz na pytanie czy stawka oc zalezy od miejsca
    > zamieszkania wlasciciela pojazdu czy tez zalezy od miejsca
> [...]

    No jasne, ze nie ;) Zly post mi sie zacytowal ale postaram sie zyc
    dalej z tym problemem :)

  • 14. Data: 2009-11-25 10:22:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    BK napisał(a):

    > No jasne, ze nie ;) Zly post mi sie zacytowal ale postaram sie zyc
    > dalej z tym problemem :)

    To skoro juz o cytowaniu - WIELKA prosba - cytuj a nie wklejaj calosc na
    gorze.

    j.

    ps. Jak co to tu jest maly help:
    http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/msg/13f8
    57e9b920301e?hl=pl

  • 15. Data: 2009-11-25 11:48:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie ma przymusu posiadania pojazdu podlegającego OC.

    ale jesli juz posiadasz, to musisz miec oc, a paliwa nie musisz kupowac

  • 16. Data: 2009-11-25 12:09:22
    Od: spp <s...@o...pl>

    szerszen pisze:

    > ale jesli juz posiadasz, to musisz miec oc, a paliwa nie musisz kupowac

    A masło?
    --
    spp