  • 1. Data: 2007-08-28 06:10:24
    Temat: Podwyżka ceny za połączenia z TP do PLAY
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    Witam.
    Jako, że stałem się całkiem niedawno abonentem PLAY, bardzo mnie
    zainteresował nowy cennik za połączenia z TP do PLAY, który każdy
    otrzymał do ostatniego rachunku telefonicznego. Nieco się zdziwiłem, gdy
    okazało się, że ceny za połączenia do tej sieci wzrosną. Zadzwoniłem do
    Blueline z pytaniem dlaczego. Otrzymałem lakoniczną odpowiedź: "... bo
    to jest nowy operator ...". Hmmmm. Chcę teraz skierować pismo do TP, aby
    otrzymać obszerniejsze wyjaśnienia w tej kwestii. Natomiast moje pytanie
    brzmi, czy jest to niejako zgodne z prawem, jednych (tych, którzy na
    rynku już istnieją ładnych parę lat) traktować ulgowo, a drugich (tych
    nowych) traktować jak zło konieczne??

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski vel Buster

  • 2. Data: 2007-08-28 06:35:56
    Temat: Re: Podwyżka ceny za połączenia z TP do PLAY
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Buster" <r...@w...p.lodz.pl> napisał w wiadomości

    > rynku już istnieją ładnych parę lat) traktować ulgowo, a drugich (tych
    > nowych) traktować jak zło konieczne??

    Nie męcz się nie masz co pisać. Połączenia do play dlatego kosztują więcej,
    bo operator (play) bierze większe opłaty za interconnect, niż reszta
    operatorów.

  • 3. Data: 2007-08-28 12:44:44
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    Marcin Wasilewski pisze:
    > Nie męcz się nie masz co pisać. Połączenia do play dlatego kosztują
    > więcej, bo operator (play) bierze większe opłaty za interconnect, niż
    > reszta operatorów.

    Ahhaaaaa.