  • 1. Data: 2007-08-28 00:22:38
    Temat: sikanie po piwie :P
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Czy to prawda, że w lokalu w którym kupiłem alkohol lub zamówiłem jakieś
    danie muszą zapewnić mi dostęp do nieodpłatnej toalety?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 2. Data: 2007-08-28 07:18:01
    Temat: Re: sikanie po piwie :P
    Od: PG <p...@o...pl>

    PlaMa napisał(a):
    > Czy to prawda, że w lokalu w którym kupiłem alkohol lub zamówiłem jakieś
    > danie muszą zapewnić mi dostęp do nieodpłatnej toalety?

    tak

    pg

  • 3. Data: 2007-08-28 07:37:11
    Od: ps <p...@g...pl>

    PlaMa pisze:
    > Czy to prawda, że w lokalu w którym kupiłem alkohol lub zamówiłem jakieś
    > danie muszą zapewnić mi dostęp do nieodpłatnej toalety?

    Napoje alkoholowe tak, danie - już niekoniecznie.

  • 4. Data: 2007-08-28 08:54:43
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 28-08-2007 o 09:18:01 PG <p...@o...pl> napisał(a):

    > tak

    Nie pamietam dokladnie przepisow ale nie jestem do konca przekonany o tym.
    Wydaje mi sie, ze ta toaleta nie musi sie znajdowac w lokalu - kilka
    takich punktow gastronomicznych moze miec jedna wspolna.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 5. Data: 2007-08-28 09:13:59
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 28 sierpnia 2007 09:37
    (autor ps
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fb0j33$25i$1@inews.gazeta.pl>):

    > Napoje alkoholowe tak, danie - już niekoniecznie.

    W praktyce: Alkoholowe też niekoniecznie... Korzystam czasami z baru w
    Zabrzu, który nie ma... Fakt, że głównie wysyłkowo działa, ale są też
    stoliki...

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 6. Data: 2007-08-28 09:23:09
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    PG pisze:

    > tak

    Jaka podstawa prawna i komu zgłosić jak nie przestrzegają tego?

    > pg

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 7. Data: 2007-08-28 09:27:49
    Temat: A prawa "ochrony"? było: sikanie po piwie :P
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W sumie zastanawia mnie jeszcze co mogą a czego nie mogą tzw.
    "ochroniarze" w różnych pubach?

    Czy ochroniarz może pobić klienta takiego lokalu? Siłą wyrzucić z niego?
    Złapać za rękę, kark, ubranie itp. i gdzieś ciągnąć?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 8. Data: 2007-08-28 09:32:48
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy to prawda, że w lokalu w którym kupiłem alkohol lub zamówiłem jakieś
    > danie muszą zapewnić mi dostęp do nieodpłatnej toalety?

    być musi
    ale czy nieodpłatna tego nie regulują przepisy

    macso

  • 9. Data: 2007-08-28 09:44:04
    Temat: Re: A prawa "ochrony"? było: sikanie po piwie :P
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu PlaMa porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czy ochroniarz może pobić klienta takiego lokalu?

    A policjant moze pobic przechodnia?

    > Siłą wyrzucić z niego?
    > Złapać za rękę, kark, ubranie itp. i gdzieś ciągnąć?

    Archiwum grupy...

    --
    badzio

  • 10. Data: 2007-08-28 09:48:54
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Czy ochroniarz może pobić klienta takiego lokalu? Siłą wyrzucić z niego?
    > Złapać za rękę, kark, ubranie itp. i gdzieś ciągnąć?

    To tak, jak z bombardowaniem szpitali na wojnie: oczywiście, że może. Ale o ile
    jesteś wystarczająco trzeźwy dzwonisz na policję i zgłaszasz czynną napaść.

    --
    Lukasz